9
سه شنبه 26 تیر 1397
شماره 7432
ورزشی
12112
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پرگل‌ترین فینال عصر متوسط‌ها

یادداشت
ستاره دوم به نام آبی‌های ایفل خورد و زیر باران شوکه کننده مسکو هوگو لوریس و تیمش جامی را لمس کردند که شاید یکی از متوسط‌ترین جام‌های تاریخ بود. جام متوسط‌ها یکی جام‌جهانی آمریکا بود و بعدی‌اش 2002کره و ژاپن. این یکی هم  در کنار آنها قرار می‌گیرد. اما معنی جام متوسط‌ها چیست؟
ویژه
مطابق پیش بینی‌ها داربی سوپرجام فوتبال ایران لغو شد. استقلالی‌ها تمرینات‌شان را دیر شروع کردند و هنوز با بازیکن‌های اصلی قرارداد نبسته‌اند و مشخص بود که هر طور هست تلاش می‌کنند این بازی به زمان دیگری موکول شود.
سروش رفیعی با پرسپولیس به توافق رسید و این بازیکن یک‌بار دیگر به پرسپولیس بازگشت تا شماره7 را بر تن کند. سروش البته برای بازگشت به پرسپولیس با مشکل بزرگی روبه‌‌رو بوده که آن محرومیت تابستانی باشگاه از نقل‌و‌انتقالات است.
بدقولی‌های استقلال باشگاه تبریزی را شاکی کرده است
فرانسه، قهرمان جدید جهان، دوران پرفراز و فرودی را در تاریخ جام‌جهانی داشته است. در اینجا نگاهی گذرا به عملکرد این تیم در ادوار مختلف جام‌جهانی داریم.
با خرید علی کریمی مصدوم، کارنامه این فصل نقل‌و‌انتقالات آبی‌ها پرحاشیه‌تر شد
دستمزد داوران ایرانی در جام‌جهانی به‌حساب فدراسیون واریز می‌شود فدراسیون هم می‌خواهد ما به‌ازای آن را بر اساس دلار 4200 تومان به آنها بدهد

سیاست در آغوش فوتبال

تیتر یک
تعدادی از رهبران سیاسی جهان مانند رئیس‌جمهور روسیه، رئیس‌جمهور فرانسه و پادشاه اسپانیا جام جهانی فوتبال را از نزدیک دنبال کردند، اما ستاره این جام کولیندا کیتاروویچ، رئیس‌جمهور کرواسی بود
چراغ سبز پررنگ به‌حضور زنان در ورزشگاه‌ها

چراغ سبز پررنگ به‌حضور زنان در ورزشگاه‌ها

سخنگوی شورای نگهبان ضمن اشاره به گپ‌و‌گفتی در حضور رهبر انقلاب، تلویحا حضور بانوان در استادیوم‌ها را بلامانع دانست
بیرانوند تا جام ملت‌ها ماندنی شد
بیرانوند تا جام ملت‌ها ماندنی شد
جزئیات توافق دوباره گلر تیم‌‌ملی با پرسپولیس
رسانه های مصری از پیشرفت مذاکرات می‌گویند. سایت فدراسیون فوتبال ایران هم از مذاکرات فشرده تاج با کارلوس کی‌روش در روسیه خبر داده است.

چرا عبرت نمی‌گیرید؟

تکرار دو عادت بحث‌برانگیز باشگاه استقلال در ماجرای جذب علی کریمی

مصدوم‌یونایتد!

آیا استقلال به دورهمی بازیکنان مصدوم تبدیل شده است؟

صدای صحرا، بمان!

عطا کُر،گزارشگر نامدار کورس، به‌خاطر یک اشتباه از تماشاگران سنگ خورده و فحش شنیده. او که انتظار این رفتار را نداشته، تصمیم به خداحافظی گرفته است
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
منشا که در لیست مازاد قطعی قرار داشت، احتمالا اولویت فروش در نیم‌فصل خواهد بود
معادلات خط حمله تیم ملی بعد از خداحافظی سردار آزمون و رضا قوچان‌نژاد
وزارت ورزش به صورت عجیبی سعی می‌کند که ماجرای درخواست معافیت 7فوتبالیست از سربازی را پیچیده کند. در حالی که بسیاری از ورزشکاران رشته‌های دیگر از جمله کشتی و بسکتبال می‌گویند که چرا چنین درخواستی پس از موفقیت در میادین مختلف جهانی برای آنها نشده است، محمدرضا داورزنی در توضیح ماجرا به نکاتی اشاره می‌کند که اساسا در حیطه تصمیم‌گیری وزارت ورزش نیست.