2
سه شنبه 26 تیر 1397
شماره 7432
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

دادخواستی علیه آمریکا

ظریف دیروز از شکایت علیه آمریکا در دیوان دادگستری بین‌المللی به علت اعمال تحریم‌های یکجانبه خبر داد
حقوقی
وزیر خارجه کشورمان خبر داده که ایران از آمریکا به‌دلیل اعمال تحریم‌های یکجانبه و غیرقانونی، به دیوان دادگستری بین‌المللی شکایت کرده است.
ویژه
مدیرعامل مؤسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج که متهم ردیف اول این پرونده هم محسوب می‌شود، با تشدید قرار وثیقه و عجز از ناتوانی قرار صادره، بازداشت و راهی زندان شد.
رئیس قوه قضاییه از رسیدگی ویژه به پرونده‌های مربوط به ارز و سکه و واردات خودرو و موبایل خبر داد.
وزیر امورخارجه گفت: شرکای خارجی ما این واقعیت را درک کرده اند بازاری مطمئن تر و ایمن تر از ایران برای فعالیت های اقتصادی وجود ندارد.

سیاست شیطانی آمریکا درباره فلسطین هرگز محقق نخواهد شد

رهبری
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز گذشته در دیدار دست‌اندرکاران حج امسال، حج را مظهر آمیختگی «معنویت و سیاست» و مهم‌ترین ویژگی آن را اجتماع مسلمانان در زمان و مکان مشخص دانستند .

کوتاه از سیاست | ایران

شکایت خانواده سیدامامی از صدا و سیما/اصلاحات باید هسته نرم داشته باشد/روحانی به قالیباف حتی فکر هم نمی‌کند/ممنوعیت‌ها تا کجا ادامه دارد؟
تشکیل ستادهای اطلاع‌رسانی و مقابله با تحریم
معاون اول رئیس‌جمهور در جلسه روز گذشته ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با اشاره به دیدار اخیر هیأت دولت با رهبر انقلاب، گفت: معتقدم با توجه به انسجام و وحدت به‌وجود آمده میان ارکان مختلف نظام و همدلی مردم و مسئولان می‌توانیم به دشمن ثابت کنیم که تحریم‌ها علیه ملت و کشور بزرگ ایران کارساز نیست.
PDF ایران
کوتاه ایران
زنگ خطر تنش‌ آبی در پایتخت/دولت سهم شهرداری‌ها از درآمدهای مالیاتی را نمی‌پردازد/رانت پشت پرده مقابله با پلاک‌های شهرستانی