• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
سه شنبه 26 تیر 1397
کد مطلب : 23439
+
-

کی‌روش می‌رود یا می‌ماند؟

کی‌روش می‌رود یا می‌ماند؟


رسانه های مصری از پیشرفت مذاکرات می‌گویند. سایت فدراسیون فوتبال ایران هم از مذاکرات فشرده تاج با کارلوس کی‌روش در روسیه خبر داده است.

سایت های معتبر مصری از مذاکرات امیدوارکننده فدراسیون فوتبال این کشور با کارلوس کی‌روش برای هدایت تیم ملی مصر خبر می‌دهند. هم زمان روز گذشته سایت فدراسیون فوتبال کشورمان با انتشار عکسی از مهدی تاج و کارلوس کی‌روش در روسیه تأکید کرد؛ مذاکرات فشرده‌ای بین طرفین در روسیه برای ادامه حضور مرد پرتغالی در تیم‌ملی و حضور پرقدرت در جام ملت‌های آسیا انجام شده است. ظاهر بیشتر مباحث این جلسات فشرده هم در خصوص برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی تا جام‌جهانی بوده است. با وجود اینکه از محتوای جلسه خبری به بیرون درز نکرده اما با توجه به اینکه منبع انتشار این خبر خود فدراسیون بوده می‌توان حدس زد مذاکرات مثبت بوده که این خبر منتشر شده است.

ملاقات مهدی تاج و کارلوس کی‌روش در شرایطی که سایت‌های معتبر مصری روی مذاکرات مثبت فدراسیون این کشور با کی‌روش تأکید دارند می‌تواند حاوی نکات حائز اهمیتی باشد. اینکه کی‌روش با وجود انتشار اخباری
مبنی بر موافقت اولیه با پیشنهاد فدراسیون مصر اما همچنان اولویتش ادامه همکاری با تیم‌ملی ایران در رقابت‌های جام ملت‌های آسیاست. 

براساس این گزارش مهدی تاج که به دعوت جیوانی اینفانتینو، رییس فدراسیون بین‌المللی فوتبال(فیفا) برای تماشای دیدار فینال جام‌جهانی به روسیه سفر کرده بود، یک‌شنبه شب گذشته و پس از دیدار فینال در مسکو، نشستی را با کارلوس کی‌روش برگزار کرد. در این جلسه که بیش از 4‌ساعت به طول انجامید، رییس فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی درباره برنامه‌های آماده سازی این تیم برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا بحث و تبادل نظر کردند. رییس فدراسیون فوتبال روز پنجشنبه گذشته هم درباره برنامه ریزی‌های آتی تیم ملی برای حضور قدرتمندانه در جام ملت‌های آسیا و همچنین موضوع بازیکنان سرباز تیم‌ ملی، نشستی را با وزیر ورزش و جوانان برگزار کرده بود.رئیس فدراسیون فوتبال بامداد امروز به ایران بازگشته و انتظار می‌رود که وضعیت نیمکت تیم ملی پس از مذاکره مسکو زودتر مشخص شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید