02
شنبه 22 شهریور 1399
شماره 8035
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
مایک پنس، معاون دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا روز جمعه در توییتی با انتشار ویدئویی از یکی از سخنرانی های خود مدعی شد: در حالی که دولت قبلی بسته‌های پول برای ایران ارسال می‌کرد، رئیس‌جمهور ترامپ ما را از توافق هسته‌ای خارج و شدیدترین تحریم‌ها را علیه بزرگ‌ترین حامی تروریسم اعمال کرد.
ادعای مایکروسافت مبنی بر تلاش هکرهای مرتبط با روسیه، چین و ایران برای تأثیر‌گذاری بر انتخابات آمریکا با واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه ایران مواجه شد.
عکس خبر
به‌تازگی تصویری توسط یکی از فعالان فضای مجازی منتشر شده و ادعا می‌شود که سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده فعلی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بامداد روزگذشته به زیارت حرم مطهر حضرت زینبس در سوریه مشرف شده‌اند.
کمتر از 10روز مانده به فرارسیدن زمان اعلام شده از طرف آمریکا برای بازگشت تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران، وزیران خارجه 3کشور اروپایی اعلام کردند که سازوکار آمریکایی‌ها را قبول ندارند.
یک هفته بعد از سفر محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس به استان خوزستان و پیگیری مسئله آب و سایر مشکلات این استان، سیدابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه هم در شانزدهمین سفر استانی خود به همراه جمعی از مسئولان قضایی عازم استان چهارمحال و بختیاری شد.

تمرین تسخیر ساحل و دریا

رزمایش ۳روزه ارتش با شلیک موفق انواع موشک‌های ساحلی، دریایی و پهپادی برگزار شد
دفاعی
رزمایش مشترک بزرگ ذوالفقار99 ارتش با گسترش شناورهای سطحی و زیرسطحی و یگان‌های پروازی نیروی دریایی، سامانه‌های راداری و موشکی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاص، یگان‌هایی از نیروی زمینی و جنگنده‌های نیروی هوایی در دریای عمان برگزار شد.