2
چهار شنبه 24 مهر 1398
شماره 7786
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
وزیر امور خارجه در دیدار جمعی از فعالان فضای مجازی بالاخره سکوتش در مقابل تخریبگران را شکست؛ او 4سال پس از امضای برجام با بیان اینکه اعتقاد دارم وزارت خارجه باید بالاتر از سیاست داخلی عمل کند اما متأسفانه ما را وارد سیاست داخلی کردند، گفت:من در 2014به‌عنوان ریسک پذیرترین آدم دنیا معرفی شدم.
رئیس‌جمهوری با بیان اینکه از کشورهای دوست که در زبان به آمریکا احترام می‌گذارند اما در عمل با ما کار می‌کنند، ممنونیم، گفت: بعد از ۱۸‌ماه فشار مداوم امروز شاهد کاهش رشد نرخ تورم و رشد مثبت اقتصاد هستیم.
رئیس‌جمهوری روز دوشنبه در نشست خبری خود در پاسخ به سؤالی گفت: «به‌نظر من اصل۱۱۳ قانون اساسی، اصل بسیار مهمی است و مردم به رئیس‌جمهوری رأی نمی‌دهند که فقط رئیس دستگاه اجرایی باشد.
گفت‌وگو با علی اکبر گرجی، معاون پیگیری اجرای قانون اساسی در معاونت حقوقی ریاست جمهوری

افکار عمومی مهم‌ترین ضامن اختیارات رئیس جمهوری است

درباره اختیارات رئیس‌جمهوری در زمینه اجرای قانون اساسی براساس اصل‌113 قانون اساسی با علی‌اکبر گرجی، معاون ارتباطات و پیگیری اجرای قانون اساسی در معاونت حقوقی رئیس‌جمهوری، حقوقدان و عضو هیأت علمی دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی گفت‌وگو کرده‌‌ایم.

فرضیه ظریف درباره حمله به نفتکش ایرانی

محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه درباره حمله به نفتکش ایرانی «سابیتی» در نزدیکی بندر جده عربستان، گفت: براساس اطلاعات دریافتی ما، حمله به نفتکش ایرانی توسط یک یا چند دولت انجام شده است.
اصل در اسلام آشتی و صلح است
آیت‌الله محقق‌داماد، رئیس گروه مطالعات اسلامی فرهنگستان علوم ایران، گفت: اصل در اسلام آشتی و صلح است و جنگ پدیده‌ای استثنایی و تلخ است.
PDF ایران
کوتاه ایران
اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری، گفت: دولت پول کسی را تاکنون نخورده و بدهی‌های خود را پرداخت کرده است؛ یک ویژگی که دولت فعلی دارد این است که هم مطالبات خارجی و هم مطالبات داخلی پرداخت‌شده است.