20
شنبه 22 شهریور 1399
شماره 8035
صفحه‌آخر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تون‌تابی بِه از نویسندگی و روزنامه‌نگاری

روایت
کمی بیشتر یا کمتر از یک‌سال پیش رفتم صندوق اعتباری هنر. رفتم برای وام‌گرفتن. یک نفر از آنهایی که آنجا کار می‌کند و از قضا خوش‌رو، خوش‌برخورد و شریف هم هست و سِمت درست‌ودرمانی هم دارد، پارتی‌ام شد.
ویژه
پکن:‌ دادگاهی در چین خواهر بزرگ‌تر یک پسربچه را به اجبار به‌عنوان سرپرست او معرفی کرد.
میشیگان: مردی در آمریکا یک دستگاه خودروی ون مدل جی‌ام‌سی1985 را طوری بازطراحی کرده است که می‌تواند به‌صورت وارونه با آن رانندگی کند.
این همان اصلی‌ است که همه‌‌چیز را به حرکت درمی‌آورد و در کیمیا به آن «روح جهان» می‌گویند. وقتی که انسان با تمام وجود چیزی را آرزو می‌کند،
نگاه امروز
روندونیا:‌ کارشناس ممتاز و محققی که عمری را صرف تحقیق روی بومی‌های برزیل کرده بود توسط آنها و به ضرب یک تیرکمان کشته شد.
دبی:‌ زوجی برای جشن تعیین جنسیت فرزند خود 74هزار پوند هزینه کردند تا تصویر رنگی که معرف جنسیت فرزند آنهاست روی برج خلیفه دبی نقش ببندد.

عکس روز

عکس روز
کرونا و درکِ نگرانی جوان‌ها

کرونا و درکِ نگرانی جوان‌ها

1- بعد از همه‌گیری کرونا، مناسبات اجتماعی هم تا اندازه‌ای تغییر کرده و سبب شده روابط چهره به چهره کم شود. مردم بیشتر از طریق واتساپ و پیام رسان‌های مختلف در ارتباطند.
«اتاقی که در آن اتفاق افتاد»
«اتاقی که در آن اتفاق افتاد»
خاطرات جان بولتون، مشاور پیشین امنیت ملی دونالد ترامپ، از زمانی که در کاخ سفید مشغول به کار بود، چندی پیش هنگامی که به‌صورت کتابی منتشر شد،

کتاب خواندن و پرورش تخیل کودکان

نگاه
5 سال اول زندگی کودکان دوره مهمی است که پدر و مادر نوعی فشار ناخودآگاه را تحمل می‌کنند. در این دوران والدین باید در کنار آموزش درست گوش کردن به کودکان، علاقه به مطالعه را هم در آنها پرورش دهند.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
شرکت گوگل قصد دارد با ساخت نقشه‌ای از بدن انسان به سبک برنامه مشهور و کاربردی نقشه‌های گوگل یا «گوگل مپس»Google Maps به کاربران امکان دهد به اکتشاف در بدن انسان در سطح سلولی بپردازد.
تازه‌ترین برآورد از الگوی مصرف روزنامه‌ها در شهر تهران نشان می‌دهد روزنامه همشهری از نظر شمارگان خریداری شده توسط شهروندان در صدر قرار دارد.