24
چهار شنبه 11 تیر 1399
شماره 7976
صفحه‌آخر
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

این نوشته بیانیه‌ای علیه ماسک نیست

نقد و نظر
قبل‌ترها هم خیلی لازم نبود که هدفونی به گوش داشته باشم و طول پیاده‌روها را گز کنم. راه که می‌افتادم، موسیقی دلنشینی سرم را پر می‌کرد؛ از آن جنس که موسیقی زندگی‌اش می‌نامند.
ویژه
​​​​​​​بیست‌ودومین نشست از مجموعه درس‌گفتارهایی درباره‌ شمس تبریزی، امروز، چهارشنبه یازدهم تیر ساعت ۱۶ با سخنرانی حسن بلخاری، رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، به «غزالی‌ها از منظر شمس تبریزی» اختصاص دارد که به‌صورت مجازی پخش خواهد شد.
​​​​​​​کتاب «از ما نیست» روایت زندگی مستند علی دیزائی است. زندگی پرماجرای جذاب و جالبی که پایانش محاکمه بود و به پیروزی وی در دادگاه انجامید.
​​​​​​​نوپهلوانان کشتی آزاد و فرنگی ایران شامگاه دیروز در سالن ابن‌سینای شهرستان همدان نخستین قهرمانی خود را در قاره پهناور آسیا جشن گرفتند.
طرح روز
​​​​​​​کی‌یف: پس از ممنوعیت رحم اجاره‌ای برای خارجی‌ها در هند و تایلند، اکنون اوکراین به صورت آنلاین والدینی را که برای رحم اجاره‌ای اقدام کرده‌اند در جریان رشد و زمان تحویل بچه قرار می‌دهند.
​​​​​​​زوریخ: مقامات سوئیس ۳۰۰ نفر از افرادی را که چند روز پیش به یک کلوب شبانه در شهر زوریخ رفته بودند قرنطینه خواهند کرد.

عکس روز

عکس روز
شکست پدر در رقابت‌های انتخاباتی

شکست پدر در رقابت‌های انتخاباتی

​​​​​​​هومون: در دور دوم انتخابات شوراهای شهر و روستا در فرانسه، نامزد شهرداری یکی از شهرهای شمال این کشور موفق شد پدرش را شکست دهد و جانشین او شود.
افتتاح فروشگاه کووید- 19
افتتاح فروشگاه کووید- 19
​​​​​​​میامی: در آمریکا فروشگاهی با نام کووید -19 افتتاح شده که تمام وسایل و ملزومات مورد نیاز مشتری‌ها برای مقابله و پیشگیری از کرونا را در قفسه‌هایش دارد.
سلامت
​​​​​​​یک گزارش جدید حاکی از آن است که تا سال۲۰۴۰میلادی بخش عمده گوشت مصرفی مردم، گوشت پرورش یافته در آزمایشگاه‌هاست.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
نوجوانی یعنی 12تا 18سالگی دوره‌ گذار از کودکی به بزرگسالی است.
هوا گرم است.