• پنج شنبه 29 شهریور 1403
  • الْخَمِيس 15 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 19
سه شنبه 22 مرداد 1398
کد مطلب : 72046
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/kAwK
+
-

گشایش نخستین نمایشگاه عکس «دف، نوای رحمت»

به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان، نخستین نمایشگاه عکس «دف، نوای رحمت» با حضور استاندار کردستان در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج گشایش یافت. 
به گزارش مهر، رئیس حوزه هنری استان کردستان در مراسم افتتاح این نمایشگاه اظهار کرد: در این نمایشگاه آثاری از ۱۰ هنرمند عکاس کردستانی که در دوره‌های گذشته جشنواره «دف، نوای رحمت» حضور داشتند و این رویداد بزرگ فرهنگی را به روایت تصویر به نمایش گذاشته بودند، در معرض دید عموم قرار گرفت. «امین مرادی» افزود: سید لطیف حسینی‌نسب، مصلح پیرخضرانیان، فرشید اردلان، کیوان فیروزه‌ای، بختیار صمدی، الهام امی، آریان نصراللهی، نوید صیدی‌ مرادی و مبین پیمانکار عکاسان خبری هستند که آثار آنان به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: در این نمایشگاه بیش از ۳۰ اثر از عکاسان مذکور چاپ و در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است و امیدواریم در جشنواره آتی نیز که در مردادماه جاری برگزار می‌شود، شاهد حضور پرشور این هنرمندان باشیم. رئیس حوزه هنری استان کردستان یادآور شد: نخستین نمایشگاه عکس «دف، نوای رحمت» از امروز برگزار می‌شود و تا ۲۶ مردادماه جاری ادامه دارد. علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و ۱۷ تا ۲۰ از این نمایشگاه بازدید کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید