• دو شنبه 19 اردیبهشت 1401
  • الإثْنَيْن 7 شوال 1443
  • 2022 May 09

فروش نان، ثبات قیمت، تغییر روش

نان نه گران می‌شود، نه سهمیه‌بندی؛ فقط شیوه فروش آن در نانوایی‌ها تغییر می‌کند
تصمیم ستاد اقتصادی دولت این است که نه‌تنها نان سنتی گران نشود، بلکه گزینه سهمیه‌بندی نان هم منتفی است و فعلا تنها قرار است شیوه و نحوه فروش نان تغییر کند؛ به‌ترتیبی که هر شهروند با کارت‌های بانکی مرتبط با کارت ملی‌اش بتواند نان بخرد.
رهبرمعظم انقلاب در دیدار رئیس جمهور سوریه:

سوریه در یک جنگ بین‌المللی پیروز شد

رهبر معظم انقلاب دیروز یکشنبه در دیدار بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه و هیأت همراه، مقاومت و ایستادگی ملت و نظام سوریه و پیروزی در یک جنگ بین‌المللی را زمینه‌ساز افزایش اعتبار و سرافرازی سوریه دانستند و تأکید کردند: با توجه به روحیه و نشاط و اراده بالا در شخص رئیس‌جمهور و دولت ایران برای گسترش همکاری‌ها با سوریه، باید تلاش کرد روابط 2 کشور بیش‌از گذشته ارتقا یابد.

7 نکته درباره چرایی افزایش قیمت‌ها

حل مشکلات اقتصادی- معیشتی به‌عنوان مهم‌ترین مسئله کشور، موضوعی است که اهمیت آن مبرهن بوده و نیاز به توضیح ندارد.

در همشهری آنلاین بخوانید

در همشهری آنلاین بخوانید

فوتی‌های تصادفات در مسیرهای شهری تهران 30درصد کاهش داشته است

تصادفات درون‌شهری در معابر و بزرگراه‌های کلانشهری به وسعت تهران، این شهر را در بین پرحادثه‌ترین شهرهای جهان به لحاظ تصادفات منجر به فوت در محورهای شهری قرار داده است. افزایش 4درصدی آمار فوتی‌های تصادفات شهری در 8ماهه سال 1400زنگ خطر را برای مسئولان و مدیران شهری به صدا درآورده است.

سرنوشت پیام‌رسان‌های بومی

چند روز پیش نشستی با حضور رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه و مدیران عامل تعدادی از پیام‌رسان‌های داخلی برگزار شد. هدف از برگزاری این نشست، هم‌اندیشی درباره ارائه خدمات قضایی در پیام‌رسان‌های داخلی بود و پس از مدت‌ها بار دیگر بحث پیام‌رسان‌های بومی سرزبان‌ها افتاد.

غافلگیری با ریزگردهای تکراری

بار دیگر آلودگی هوا و بار دیگر غافلگیری. این بار همه دستگاه‌هایی که باید هشدار بدهند کار خود را انجام دادند، اما برگزاری دیرهنگام جلسه کمیته اضطرار موجب شد تعطیلی مراکز آموزشی پس از تشکیل مدارس اعلام و سردرگمی ایجاد شود.

اتحادیه اروپا؛  نامتحد بر سر اوکراین

فرسوده‌ترین محله‌ها و مناطق پایتخت کدامند؟

کاسبان دلار 4200تومانی در محاصره

بازار شترها سکه است