08
دو شنبه 19 اردیبهشت 1401
شماره 8491
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
بچه که بودیم یکی از شوخی‌های بچه‌های محل با آدم‌بزرگ‌ها نوشتن عبارت «لطفا مرا بشویید» روی ماشین‌های کثیف محل بود. آن موقع تعداد ماشین‌ها کم بود و ماشین‌دارها به ماشین‌هایشان بیشتر می‌رسیدند.
جمال یا حسین میرصادقی متولد 19اردیبهشت 1312است و تا به امروز حدود ۴۳ جلد کتاب، رمان، داستان بلند و نقد ادبی و مجموعه مقالات، از او منتشر شده. ادبیات فارسی خوانده، اما مشاغل گوناگونی داشته است؛معلم، کتابدار در دانشسرای تربیت معلم، کارشناس آزمون‌سازی‌ در سازمان اداری و استخدامی کشور و مسئول بخش اسناد قدیمی در سازمان اسناد ملی ایران.
در چند سال اخیر فرهنگ حفاظت از میراث فرهنگی و آثار باستانی کشور بالا رفته و حالا دیگر خیلی‌ها می‌دانند که بناهای قدیمی و تاریخی جایی برای یادگاری‌نویسی و سکویی برای عکس‌انداختن نیست، اما همچنان مانند همه جای دنیا، هستند کسانی که در مقابل فهمیدن مقاومت می‌کنند و با هر بار سفر  به شهری دیگر، نشانی از بی‌فرهنگی خود بر جای می گذارند که گاهی قابل جبران نیست.
زندان مجازی
زندگی هر انسانی یک طول دارد و یک عرض. اگر اهل خرید پارچه باشید می‌دانید پارچه‌هایی که عرض بیشتری دارند، بهتر هستند؛ یعنی دست خیاط برای دوختن لباس بازتر است و می‌تواند بدون نگرانی، قیچی‌اش را بگذارد پای پارچه و جلو برود....
دونده‌ها به خوبی می‌دانند که چرا دویدن را شروع کرده‌اند؛ یک لحظه‌ای در زندگی، به هر دلیل، تکان خورده‌اند و به خیابان و جاده و دشت و صحرا زده‌اند و همانجا زندگی‌شان به‌عنوان دونده شروع شده؛ چیزی که دونده‌ها نمی‌دانند این است که اصلا چرا به دویدن ادامه می‌دهند.

اول آخر

رونق بازار در ماه شوال
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
راجستان: محاکمه یک قاتل هندی در شرایط عجیبی متوقف شد؛ این اتفاق پس ‌از آن روی داده است که یک میمون چند مدرک مهم را قبل از رسیدن پرونده به دادگاه دزدید.
بی تعارف و تکلف ، مثل همین متن کوتاهی که می بینید.