22
دو شنبه 19 اردیبهشت 1401
شماره 8491
ایثار و مقاومت
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
در شرایط کنونی جامعه که دشمنان این انقلاب و نظام با همه توان خود، برای تحریف وقایع 8سال دفاع‌مقدس از کوچک‌ترین تلاش فروگذار نیستند، ترویج فرهنگ جعلی و تحریف دفاع‌مقدس، زمینه‌ساز انحراف‌های زیادی خواهد بود.
پدری می‌کند برای دختران این سرزمین؛ نوعروس‌هایی که بضاعتی برای تهیه جهیزیه‌شان ندارند. سال‌هاست وسایل اولیه زندگی عروس‌های نیازمند را تهیه کرده و سربلند راهی خانه بخت‌شان می‌کند.

نامش را خدا بر سر زبان‌ها انداخت

یادی از شهید «محمد بلباسی» ؛ جهادگری که سرانجامش «شهادت» شد
گزارش
محجوب بود و سر به زیر. به همان اندازه مهربان و با گذشت. هیچ‌کس نه عصبانیتش را به چشم دید و نه غضبش را. عادت به تذکر زبانی نداشت. اگر رفتاری را نمی‌پسندید سعی می‌کرد با اشاره و بیان چند مثال، درست آن را نشان دهد.
بمباران زندان دوله تو

بمباران زندان دوله تو

بمباران زندان دوله تو را می‌توان از فجیع‌ترین جنایات دشمن بعثی علیه ایران به شمار آورد؛ اتفاقی تلخ که در حوادث 8ساله دفاع‌مقدس کمتر به آن اشاره شده است.
مرخصی آقای رزمنده
مرخصی آقای رزمنده
هنر یکی از تأثیرگذارترین ابزار برای نشر ارزش‌های یک کشور قلمداد می‌شود و ساخت فیلم به‌عنوان کارآمدترین وسیله در جلب نظر مخاطب، دوستداران زیادی را در حوزه‌های مختلف به‌سوی خود کشانده است.
PDF ایثار و مقاومت
کوتاه ایثار و مقاومت
در ماجرای سیل سال۱۳۹۸ گروه‌های مختلفی شروع به کمک‌رسانی و بازسازی مناطق سیل‌زده کردند. یکی از این گروه‌ها «جمعیت امام‌رضایی‌ها» به هدایت حاج‌حسین یکتا بود.