24
دو شنبه 19 اردیبهشت 1401
شماره 8491
فرهنگ2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
عادل تبریزی که سال‌ها دستیار کارگردان‌های صاحب‌سبک سینمای ایران همچون مسعود کیمیایی و داریوش مهرجویی و رسول صدرعاملی بوده و نخستین فیلم سینمایی‌اش را با نام «گیج‌گاه» در بستر کمدی دهه‌شصتی ساخته، اینک در نخستین تجربه سریال‌سازی‌ برای نمایش خانگی با نگاهی متفاوت و با لحنی کمدی به سراغ سوژه‌ای رفته که کمتر به آن پرداخته شده.
نوا
کنسرت گروه موسیقی «سیاوش» به سرپرستی و خوانندگی همایون شجریان در حالی در دبی برگزار شد که این خواننده به‌زودی در تهران روی صحنه خواهد رفت.
امیرحسین رستمی از حضورش در سریال «جناب‌عالی» می‌گوید

«جناب‌عالی» فقط کمدی نیست

گفت‌وگو
حضورش در سریال‌های طنز آنقدر هست که تماشاگران او را به‌عنوان بازیگر طنز بشناسند؛ بازیگری که این روزها در سریال کمدی «جناب‌عالی» حضور دارد. رستمی متولد دهه50 است و فعالیتش را از دهه80 شروع کرده و با کارگردانان تلویزیونی قابل‌قبولی کار کرده است.
اصلاحاتی که به «جناب‌عالی» خورد

اصلاحاتی که به «جناب‌عالی» خورد

یکی از نویسندگان سریال «جناب‌عالی» درباره سانسور این سریال می‌گوید:«اصلاحاتی که انجام دادیم، به سریال ضربه زد. «جناب‌عالی» اثری انتقادی‌تر بود اما چاره‌ای نداشتیم؛ البته با تمام اصلاحات باز هم به پخش تلویزیون نرسید.»
بازنگری در «عشق جامگان»
بازنگری در «عشق جامگان»
محمد متوسلانی، تهیه‌کننده فیلم «عشق جامگان» که به‌تازگی پروانه ساخت خود را کسب کرده است در گفت‌وگویی درباره روند تولید این فیلم توضیح داد: «در پیش تولید به سر می‌بریم البته به‌عنوان تهیه‌کننده این اثر معتقدم که فیلمنامه نوشته شده توسط رویین‌تن نیاز به بازنگری و تامل بیشتری دارد.
PDF فرهنگ2
کوتاه فرهنگ2
شبکه3 سیما در حالی از آغاز پخش سریال «حکم رشد» خبر داده که پخش سریال «برف بی‌صدا می‌بارد» را پس از 2ماه وقفه، متوقف کرده است.