17
دو شنبه 19 اردیبهشت 1401
شماره 8491
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پنجه آخر

رقابت استقلال و پرسپولیس بر سر قهرمانی لیگ برتر وارد ۵هفته حساس پایانی شد
پیش‌بازی
در هفته بیست‌وششم رقابت‌های لیگ برتر امشب تیم‌های اول و آخر جدول مقابل هم قرار می‌گیرند.
ویژه
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
دیروز نهمین سال بازنشستگی سر الکس فرگوسن و آغاز تیره‌روزی‌های منچستریونایتد بود. منچستری‌ها با یک‌ شکست تحقیرآمیز 4 بر صفر مقابل برایتون به استقبال این روز تلخ رفتند.
لیورپول در بازی با تاتنهام لغزید. مهم نیست که کسی سبک آنتونیو کونته را دوست نداشته باشد، او این فصل تنها سرمربی لیگ برتر است که یقه هر دو مدعی قهرمانی یعنی سیتی و لیورپول را گرفته است.
قهرمان کردن تیمی که یک سال قبل با یک مربی دیگر قهرمان شده، کار راحتی نیست. شهرداری گرگان سال قبل بعد از 54سال حضور در لیگ برتر بسکتبال برای نخستین‌بار به قهرمانی رسید.
تعداد هفته‌های بدون برد فجرسپاسی به 20هفته رسید تا این تیم شیرازی به رکوردی برسد که بدتر از آن در این فصل برای هیچ تیمی امکان‌پذیر نیست.
با انصراف تیم والیبال البحری از جام باشگاه‌های آسیا، فدراسیون والیبال عراق تیم اربیل را جایگزین کرد.

می‌توانید انگلیس را غافلگیر کنید

ساغلام، سرمربی تراکتور از شانس صعود ایران در جام‌جهانی می‌گوید او با نام بردن از سردار و طارمی می‌گوید شما بازیکنان بزرگی دارید
رقابت‌های جام جهانی 2022 از آبان‌ماه در کشور قطر آغاز خواهد شد و تیم ملی فوتبال ایران در این جام با تیم‌های انگلیس، آمریکا و تیم دیگری از اروپا همگروه شده است.
پرسپولیس دو تا «علی دایی» داشت!

پرسپولیس دو تا «علی دایی» داشت!

در مورد دو گروه کاملا متفاوت از بازیکنان که توسط شهریار سرخپوش شدند
همزمان با فرارسیدن هفته‌های پایانی لیگ برتر، بازار اتهام‌زنی و حمله به این و آن حسابی در فوتبال ایران داغ شده است. در این میان اما یکی از پربازتاب‌ترین مصاحبه‌ها را فرزاد حاتمی انجام داد؛ بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس که معمولا علیه سرخ‌ها حرف می‌زند.
جام سی‌ام  با هیس
جام سی‌ام  با هیس
طارمی به نخستین قهرمانی  اروپایی‌اش در لیگ دست یافت  و بازهم هیس نشان داد
مهدی طارمی با پیروزی یک بر صفر پورتو در خانه بنفیکا به نخستین قهرمانی‌اش در اروپا دست یافت. او این فرصت را دارد تا اول خرداد ماه در فینال جام حذفی مقابل توندلا یک‌جام دیگر با باشگاه پرتغالی‌اش به‌دست آورد.
همانطور که می‌دانید پرونده کسر امتیاز از گل‌گهر بار دیگر به کمیته استیناف برگشته و باشگاه سیرجانی مدعی است مدارک جدیدی در این زمینه ارائه داده است.

اتفاق روز/بازگشت معدنچیان از زیرزمین

بعد از کار در معدن، سخت‌ترین کار دنیا این است که تیم معدنچیان یعنی شالکه در دسته دوم بازی کند.

چهره روز/فاتی و 10‌ نفر دیگر

هیچ مصدومیتی نمی‌تواند فاتی را شکست دهد. این بازیکن پس از هر شکستی که می‌خورد بلند می‌شود. او این‌بار هم با غریزه، توانایی و استعداد گلزنی بازگشت تعیین کننده‌ای داشت.

پخش زنده روز

لیگ برتر ایران - هفته 26
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
علیرضا نیکبخت‌واحدی این روزها به آب و آتش می‌زند تا هواداران استقلال داستان پیوستن او به پرسپولیس و ابراز علاقه‌های آتشین وی به قرمزها را از یاد ببرند.
فضای فوتبال ایران در هفته‌های پایانی لیگ برتر به‌شدت سنگین و غیرقابل تحمل شده است. هفته گذشته مجتبی حسینی، سرمربی پیکان به‌خاطر شکست برابر پرسپولیس آماج اتهامات تند و تیز قرار گرفت و حالا مهدی تارتار در آستانه بازی تیمش یعنی ذوب‌آهن برابر سرخپوشان فشار مشابهی را تجربه می‌کند.
جدول 8491