• دو شنبه 28 تیر 1400
  • الإثْنَيْن 9 ذی الحجه 1442
  • 2021 Jul 19

اثر عمیق تحریم برکارخانه‌های واردات محور

تازه‌ترین آمار‌های پژوهشکده بانک مرکزی نشان می‌دهد کارخانه‌هایی که برای تولید مواداولیه و کالا وارد می‌کنند، بیشترین آسیب را از تحریم دیده‌اند
تازه‌ترین آمار‌های پژوهشکده پولی و بانکی نشان می‌دهد تحریم‌ها بر شرکت‌های واردات محور اثر عمیقی گذاشته و یکی از مهم‌ترین دلایل کاهش تولیدات صنعتی از سال97 تا پارسال نزول تولید در این شرکت‌ها بوده است.

عملیات نجات معماری تاریخی تهران

یک‌سال‌و‌نیم قبل بود که تیم نجات بناهای متعلق به معماری معاصر آرت دکو پایتخت توسط گروهی از جوانان علاقه‌مند به حفظ و احیای آثار و بناهای خاص معماری شهر تهران تشکیل شد.

شورایاری؛ نهاد مدنی ضروری

فرصت جدیدی برای شورایاری‌ها مهیا شده است
در روزهای اخیر نامه‌ای از سوی دیوان عدالت اداری خطاب به وزیر کشور منتشر شد که درباره شورایاری‌ها بود.

خطرات طرح مجلس برای اینترنت

طراحان طرح جنجالی برای اینترنت کشور تغییراتی در آن اعمال کرده‌اند اما هنوز نگرانی‌های عمومی درباره بستن و فیلترینگ گسترده پلتفرم‌های بین‌المللی وجود دارد
بخش‌هایی از طرح «حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی» که نگرانی بسیاری از مردم و کارشناسان را طی هفته‌های گذشته به همراه داشته، به تازگی اصلاح شده است.

نقشه تأمین و کمبود برق در استان‌ها

با شروع فصل گرما و افزایش مصرف برق، خشکسالی روی دیگر خود را نشان داد.

سفر قهرمان به مقصد اسکار

سرانجام هفتادوچهارمین دوره جشنواره کن با اعطای جایزه نخل طلا به فیلم «تیتان» به کارگردانی جولیا دوکورنو به پایان رسید و فیلم«قهرمان» نیز «جایزه بزرگ» را به‌طور مشترک با یک فیلم «فنلاندی» دریافت کرد.

درد خوزستان را جدی نگرفتند

4روز از اعتراضات مردمی برخی شهرهای استان خوزستان می‌گذرد؛ اعتراضاتی که به‌خاطر بحران آب و انتقاد به عدم مدیریت درست آن از سوی مردم شروع شد و حالا اخبار این اعتراضات با اعلام رسمی یک‌کشته در صدر اخبار داخلی کشورقرار گرفته است.

تفریح، پشت ماسک

گزارش سرگرمی‌های خاموش

چطور سر خودمان را گرم کنیم؟