• پنج شنبه 6 خرداد 1400
  • الْخَمِيس 15 شوال 1442
  • 2021 May 27

تصور کارایی نداشتن صندوق رأی،خطرناک است

روحانی: برای دفاع از حق رأی مردم به ناچار خدمت مقام معظم رهبری نامه‌ای را ارسال کردم
رئیس‌جمهور با اعلام اینکه در اعتراض به روند بررسی صلاحیت داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری از سوی شورای نگهبان به مقام معظم رهبری نامه نوشته است، به ضرورت توجه به تصمیم‌گیری مردم و بستر‌سازی‌ برای آمدن آنها پای صندوق رأی تأکید کرد.

مسی‌و‌‌ رونالدو‌ در پویش موتورسوار خوب

بزرگراه اشرفی‌اصفهانی تقاطع بلوار میرزابابایی در منطقه  5یکی از چند تقاطع شلوغ و پرمخاطره شهر است که تعداد موتورسیکلت‌هایش نسبت به خودروها پیشی گرفته است.

ثانیه‌های طلایی برای ترویج رفتار شهروندی

پویش «موتورسوار خوب» از مهر‌ماه سال 1398طراحی شد و از همان ابتدا مدت زمان برنامه‎ریزی برای ارتقای فرهنگ حمل و نقل و ترافیک موتورسواری در شهر برای 5 تا 6سال پیش‌رو تدوین شد.

دور از سینمای غمگین

برگزاری سی‌وهشتمین بخش بین‌المللی جشنواره فیلم فجر، رویدادی از چرخه روند اداری است تا چرخه حیات فرهنگی. مقصر بی‌ارتباطی سینمای ایران به این رویداد نیمه‌خارجی، نیمه‌داخلی مدیران امروز سینمای کشور نیستند.

افتتاح بزرگ‌ترین مجموعه‌فرهنگی جنوب شهرتهران

مجموعه تاریخی و گردشگری رازی آنقدر بزرگ و مجهز است که نه‌تنها شهرری، بلکه بخشی از مناطق جنوبی و شهرستان‌های مجاور تهران هم می‌توانند از امکانات آن‌ بهره‌مند شوند.

دوباره از والیبال لذت ببرید

لیگ ملت‌‌های والیبال از فردا برای ایران آغاز می‌شود؛ بازی دست‌گرمی برای المپیک. ایران در بازی اول باید با ژاپن بازی کند، یکی از حریفانش در بازی‌‌های المپیک توکیو 2020.برخلاف دوره‌های قبل که نتیجه لیگ برای ایران خیلی مهم بود، قرار است این بار کسی نتیجه نخواهد.
علی لاریجانی در گفت‌وگو با همشهری:

عده‌ای به نام انقلاب مردم را تجزیه می‌کنند

علی لاریجانی، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری که صلاحیتش از سوی شورای نگهبان تأیید نشد، در گفت‌وگو با روزنامه همشهری با انتقاد از کوچک‌کردن دایره انقلاب گفت: هر انتخاباتی رخ می‌دهد، یک انگ روی عده‌ای می‌گذارند و مردم را تجزیه می‌کنند. این انقلابی‌گری است؟ این به نفع انقلاب است؟