17
پنج شنبه 6 خرداد 1400
شماره 8230
حوادث
23023622
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

برق‌گرفتگی جان کارگری را گرفت

بر اثر حادثه برق‌گرفتگی، کارگری جوان جانش را از دست داد.
ویژه
روابط‌عمومی منطقه20 شهرداری تهران پیرو انتشار پیام مردمی با موضوع ساماندهی دستفروشان میدان شهرری در ستون با مردم روز 29اردیبهشت‌ماه پاسخ داده است: کلیه موارد سد معبر، بساطی و دستفروش توسط اکیپ معبربان ناحیه1 منطقه20 جمع‌آوری و کنترل می‌شود؛ ضمنا مسائل و معضل‌های موجود در محل اعم از معتادان و فروشندگان مواد‌مخدر باید توسط نیروی انتظامی رسیدگی و ساماندهی شود که هماهنگی لازم در این خصوص صورت گرفته است.
یکی از پرنده‌هایی که ما در خانه نگه می‌داریم بیمار شد و به‌علت شرایط فعلی و محدودیت‌های ناشی از کرونا ما به‌صورت تلفنی با دامپزشکی دانشگاه تهران تماس گرفتیم.
​​​​​​​2برادر با پوشیدن لباس پلیس و با بازی در نقش مأمور قصد اخاذی از شهروندان را داشتند اما مأموران واقعی آنها را غافلگیر کردند.
تیراندازی خونین دختر 11ساله در یکی از مدارس آمریکا 3نفر را مجروح کرد

جزئیات فداکاری خانم معلم برای نجات دانش‌آموزان

چند روز پس از حمله هولناک دختری نوجوان به یک مدرسه در آمریکا و مجروح شدن 3نفر در این حادثه، معلمی که موفق به نجات دانش‌آموزان و دستگیری دختر مسلح شده بود، جزئیات این حادثه را شرح داد.
شلیک پلیس، گروگانگیر را زمینگیر کرد

شلیک پلیس، گروگانگیر را زمینگیر کرد

مرد شرور با استفاده از قمه، موتورسواری را به گروگان گرفته و مأموران پلیس را تهدید می‌کرد اگر نزدیک شوند جان مرد جوان به خطر می‌افتد، اما مأموران در عملیاتی قاطع با شلیک گلوله به پایش او را زمینگیر و گروگانش را آزاد کردند. به گزارش همشهری، ساعت 12:40 ظهر سه‌شنبه به مأموران پلیس شیراز خبر رسید که مردی با استفاده از یک قمه در میدان ‌الله، قدرت نمایی می‌کند و باعث ترس و وحشت شهروندان شده است.
جدال دختر رزمی‌کار با راننده متجاوز
دختر ورزشکار وقتی متوجه نقشه شوم راننده متجاوز شد، به جدال با او پرداخت و هر‌چند نقشه وی را ناکام گذاشت، اما بر اثر صدماتی که دیده بود، به کما رفت.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
برای آزمایش‌هایی که پزشک متخصص برایم نوشته بود به آزمایشگاه طرف قرارداد مراجعه کردم.
وقوع توفان در ورامین حادثه تلخی را رقم زد و موجب سقوط درخت روی زنی جوان شد و جان او را گرفت.