4
پنج شنبه 6 خرداد 1400
شماره 8230
اقتصاد
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

دامداران: نرخ شیر خام را اصلاح کنید

احتمال اصلاح نرخ شیر خام در نشست دوشنبه هفته آینده ستاد تنظیم بازار قوت گرفت
گفت وگو
گرچه مقرر شده بود تا ستاد تنظیم بازار اصلاح نرخ شیر خام را در نشست دوشنبه هفته گذشته خود بررسی کند اما مجددا اعلام شد که سازمان حمایت مستندات دامداران برای هزینه تولید این فرآورده را چهارشنبه هفته جاریدیروز در نشستی مشترک با حضور دامداران و مسئولان وزارت جهادکشاورزی بررسی خواهد کرد اما باز هم این نشست برگزار نشد و بررسی این موضوع به نشست احتمالی شنبه یا یکشنبه هفته آینده این سازمان موکول شد.
چهره روز
حسن روحانی، رئیس‌جمهور دیروز اعلام کرد: از امروز تا پایان تابستان هرگونه فعالیت برای استخراج ارزهای دیجیتال حتی از سوی کسانی که مجوز دارند، غیرقانونی است تا مشکلی در تامین برق مردم پیش نیاید.

واکنش بازار‌ها به تحولات انتخاباتی

همشهری واکنش بازار‌ها به فهرست نامزد‌های سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری را بررسی کرد
بازارها
به‌دنبال نهایی‌شدن فهرست نامزد‌های سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری شیب قیمت‌ها در بازار ارز اندکی صعودی شد و بازار سهام هم با رشد مواجه شد.

نامزد انتخابات در پارلمان بخش خصوصی

فعالان بخش غیردولتی اقتصادی ایران دیروز در پارلمان بخش خصوصی، میزبان ابراهیم رئیسی در کسوت کاندیدای ریاست‌جمهوری سیزدهم بودند.
آغاز فروش اوراق بدهی درسال‌جاری
مرحله نخست فروش اوراق بدهی در سال‌جاری آغاز شد و در جریان نخستین حراج بیش از هزار میلیارد تومان اوراق بدهی با نرخ بهره 20.82درصد به سرمایه‌گذاران حقوقی و حقیقی فروخته شد.
اشتغال
مجمع جهانی اقتصاد 10شغل جدید پس از همه‌گیری کرونا را اعلام کرد.
PDF اقتصاد
کوتاه اقتصاد
رضا محتشمی پور، قائم‌مقام مدیرعامل بورس‌کالای ایران درباره 2 عامل کلیدی که منجر به موفقیت عرضه خودرو در بورس‌کالا خواهد شد گفت: «نبود مداخلات قیمتی و تعیین قیمت پایه خودرو در بورس‌کالا در نزدیکی‌های قیمت واقعی بازار» و «حجم عرضه مناسب و متناسب با نیاز بازار» 2عامل اصلی برای موفقیت عرضه خودرو در بورس‌کالاست.