17
پنج شنبه 6 خرداد 1400
شماره 8230
ورزش 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

چرا اعتراض استقلال وارد نیست؟

شاید دعوت فقط یک آبی‌پوش به تیم ملی، به سود فرهاد مجیدی هم باشد
یک سنت همیشگی در فوتبال ایران وجود دارد که براساس آن، هر بار بعد از اعلام لیست تیم ملی، مدیران و مربیان باشگاه‌ها به کم بودن سهمیه تیم‌شان در فهرست مورد نظر اعتراض دارند.
ویژه
با پایان یافتن لیگ‌های اروپایی چند جابه‌جایی دیگر جدا از رفتن مورینیو به آاس‌رم صورت پذیرفت یا احتمال آن قوت گرفت که در این مطلب مروری بر آنها خواهیم داشت.
در کنار تیم‌های ملی فرانسه، آلمان، اسپانیا و پرتغال که ستاره‌های زیادی در فهرست آنها دیده می‌شود و سرمربیان این تیم‌ها برای انتخاب لیست 26نفره و ترکیب 11نفره کار بسیار دشواری در پیش دارند، تیم ملی انگلیس هم یکی از جذابیت‌های یورو1+2020خواهد بود.
امیرمحمد یزدانی و مرتضی قیاسی فردا در مبارزه انتخابی برای دوبنده تیم ملی مقابل هم قرار می‌گیرند. تاکنون تکلیف 2 نماینده ایران در اوزان 57 و 86کیلوگرم کشتی آزاد برای حضور در المپیک مشخص شده ‌و 65کیلوگرم، سومین وزنی است که قرار است ملی‌پوش آن معرفی شود.
بعد از برنامه این هفته فوتبال برتر، یک ویدئوی 5 دقیقه‌ای از مصاحبه علیرضا منصوریان با محمدحسین میثاقی منتشر شده که در نوع خودش جالب است.
بازی‌های پیش روی تیم ملی در منامه بحرین آنقدر مهم و کلیدی هست که نیازی به توصیف نداشته باشد.
درباره گرت بیل اخبار ضد‌ونقیض و گمانه‌زنی‌های زیادی منتشر شده؛ ازجمله اینکه او می‌خواهد با باشگاه رئال‌مادرید توافق کند تا بخشی از دستمزد سال آخر قراردادش را بگیرد و به‌کلی از فوتبال خداحافظی کند.

دوباره از والیبال لذت ببرید

پس از یک سال توقف به‌دلیل همه‌گیری کرونا، لیگ ملت‌های والیبال از فردا آغاز می‌شود ایران در نخستین بازی روبه‌روی ژاپن می‌ایستد
لیگ ملت‌‌های والیبال از فردا برای ایران آغاز می‌شود؛ بازی دست‌گرمی برای المپیک. ایران در بازی اول باید با ژاپن بازی کند، یکی از حریفانش در بازی‌‌های المپیک توکیو 2020.برخلاف دوره‌های قبل که نتیجه لیگ برای ایران خیلی مهم بود، قرار است این بار کسی نتیجه نخواهد.

آماربازی

پرسپولیس در مصاف این هفته مقابل ذوب‌آهن نیمه اول را با یک گل باخت اما در نیمه دوم با 2گل نتیجه را به سود خودش برگرداند.
نکته بازی/می‌آمدی، سیستم را جدید می‌کردی
پیروز قربانی را به‌خاطر منطق و واقع‌گرایی‌اش و اینکه برخلاف خیلی‌ها برده لایک و کامنت‌ها در فضای مجازی نیست دوست داریم.
دراگان اسکوچیچ در لیست نهایی تیم‌ملی برای بازی‌های بحرین نام 4دروازه‌بان را قرار داده اما بعد از مدت‌ها از 2تیم پرسپولیس و استقلال هیچ دروازه‌بانی در این لیست قرار نگرفته است.

نقل قول

یورگن کلینزمن، بازیکن و سرمربی سابق تیم ملی آلمان در واکنش به شایعه حضورش در تاتنهام: من همیشه با تاتنهام در تماس هستم و کار با اسپرز همیشه خاص است.

امجدیه/ حدادی به المپیک نمی‌رود؟

فدراسیون دوومیدانی کم‌کم افکار عمومی را آماده می‌کند تا در بازی‌های المپیک توکیو از احسان حدادی انتظاری نداشته باشند.

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس - فصل بیستم

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس - فصل بیستم
PDF ورزش 2
کوتاه ورزش 2
برانکو، سرمربی سابق پرسپولیس:  بیش از 4سال در پرسپولیس بودم و زمانش رسیده بود که آرام‌آرام جدا شوم تا تغییرات جدید در باشگاه صورت بگیرد.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8230