• چهار شنبه 23 مهر 1399
  • الأرْبِعَاء 26 صفر 1442
  • 2020 Oct 14

گوشی هوشمند از دسترس خارج شد

با شیوع کرونا، استفاده از خدمات و آموزش‌های آنلاین به صورت چشمگیری گسترش یافته اما چند برابرشدن قیمت، خرید گوشی جدید را حتی برای طبقه متوسط سخت کرده است

گردش شاپرک‌ها میان کودکان کار

با موهای بلند مجعد، چشم‌های درشت و گونه‌های آفتاب‌سوخته، به محض دیدن مینی‌بوس رنگارنگ، ناخودآگاه جلو می‌آید و درست جلوی در آن می‌ایستد.

شرایط اقتصادی مانع اجرای دستور‌العمل‌های بهداشتی

یکی از مسائلی که در جامعه با آن روبه‌رو هستیم این است که به‌نظر می‌رسد مسئولان در مباحث کلان جامعه باید سیاستگذاری‌های حوزه کرونا را بهتر از آنچه امروز شاهد آن هستیم، پیش ببرند.

نام استان‌های قرمز را به یاد داشته باشید

باتوجه به تعطیلی‌های پیش‌رو پنجشنه، جمعه و شنبه این نگرانی وجود دارد که در شهرهای مختلف با موج جدیدی از سفرها روبه‌رو باشیم آن هم در شرایطی که 26 استان کشور از نظر افزایش تعداد مبتلایان و جان‌باختگان کرونا در وضعیت قرمز قرار دارند.

مصاف پاستور و بهارستان در زمین بودجه 1400

​​​​​​​انتقادهای نمایندگان از بودجه در روزهای اخیر، به‌ویژه همزمان با پایه‌ریزی سند دخل و خرج سال 1400در سازمان برنامه و بودجه، شدت گرفته تا جایی که رئیس مجلس در نامه‌ای از رئیس‌جمهوری خواسته تا لایحه‌ای متفاوت با سال‌های گذشته به مجلس بفرستد.

900 میلیارد تومان اعتبار برای محله‌های شهر

ساخت یک بوستان کوچک و محلی، مناسب‌سازی‌ پیاده‌رو، نصب پل روی نهر، کانیوبندی نهرها و هزاران کار کوچک که شاید از دیدگاه برخی کم‌ارزش باشد، در محله‌ها گره‌گشا و تأثیر‌گذار است.

خداحافظی با مرد هنر ‌هفتم

اکبر عالمی مجموعه‌ای بود از تجربه‌ها و دانش‌های گوناگون در عالم هنر، از کار در لابراتوار و تجربه عملی نقاشی متحرک و کسب مهارت در کنار تکنیسین‌ها و شرکت‌ در کارگاه‌های بسیار تا کسب دانش‌های فراوان در تئاتر ، ادبیات انگلیسی ، سینما و در نهایت رسیدن به مقام استادی رشته سینما و دیگر رشته‌های هنری. شخصیتی بود خودساخته که از همه فرصت‌هایی که از سر اتفاق یا تصادف در اختیارش قرار گرفته‌اند به درستی استفاده کرده و به کمال رسیده بود.

آیا دیدن این مرد ممنوع است؟

19ماه بعد از تعطیلی برنامه نود، بازگشت عادل فردوسی‌پور با یک برنامه اینترنتی خبر مهمی بود که هواداران این مجری محبوب را به تماشای دوباره او امیدوار می‌کرد

سراب ایمنی جمعی

تصویب‌نشدن FATF به سود ترامپ تمام شد