11
چهار شنبه 23 مهر 1399
شماره 8062
هوشمند
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
محققان روشی را برای کشف برخی از دورافتاده‌ترین و خطرناک‌ترین مکان‌های زمین یافته‌اند که به انسان‌ها کمک می‌کند، بدون قدم گذاشتن در این محیط‌ها راز و و رمزهایش را به‌دست آورند.
سال1987 در ایالت داکوتای جنوبی، یک دیرینه‌شناس آماتور به نام «اِستن سکریسون» فسیل یک «تیرانوسور رکس» تقریبا کامل به ارتفاع حدود 12متر را کشف کرد.

بحران گوشی‌های گران

در شبکه موبایل کشور در یک روند بی‌سابقه تعداد گوشی‌های هوشمند کاهش یافته و تعداد گوشی‌های دکمه‌ای یا فیچرفون‌ها در حال افزایش است
موبایل
«نوجوان کولبری که برای خرید گوشی هوشمند از کوه سقوط کرد» و «پسری که ادعا می‌شود به‌خاطر نداشتن گوشی خودکشی کرد»؛کسانی که پیش از این گوشی هوشمند تلفن همراه را کالای لوکس و لاکچری می‌خواندند و کمک برای واردات و خرید آن را مسئله‌ای مهم تلقی نمی‌کردند، شاید اصلا تصوری از زندگی مردم نداشته‌‌اند.
زخم انحصار بر اکوسیستم استارتاپی

زخم انحصار بر اکوسیستم استارتاپی

باطل شدن رای شورای رقابت علیه اسنپ‌فود و به نفع چیلیوری بحث‌ها را درباره قوانین ضد انحصار در کشور بار دیگر داغ کرد
قوانین ضد‌انحصار در همه دنیا فراگیر است اما روز گذشته دیوان عدالت اداری رأی شورای رقابت دایر بر شکایت استارتاپ چیلیوری علیه اسنپ‌فود را پس از یک‌سال باطل کرد.
توسعه کسب و کار به‌خاطر کرونا
توسعه کسب و کار به‌خاطر کرونا
استارتاپ هنگ‌کنگیEasyship که یک استارتاپ در حوزه حمل‌ونقل و تدارکات است و به شرکت‌های تجارت الکترونیکی امکان می‌دهد، چندین شرکت حمل‌ونقل را به فروشگاه‌های خود اضافه کنند، اعلام کرد که به برنامهShopify Plus که یک فروشگاه بزرگ اینترنتی کانادایی محسوب می‌شود، پیوسته است.