10
چهار شنبه 23 مهر 1399
شماره 8062
جامعه
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
خبر خودکشی یک دانش‌آموز در بندر دیر بوشهر به دلیل نداشتن تبلت، اگرچه هنوز دارای ابهامات زیادی است و ابعاد مختلف آن هنوز روشن نشده و وزیر آموزش و پرورش آن را رسما تکذیب کرده اما یک‌بار دیگر مسئله دانش‌آموزان محروم از ابزارهای آموزش مجازی را در کشور برجسته کرده است.
بخش عمده‌ای از تسهیلات و امتیازاتی که در قوانین برای رزمندگان پیش‌بینی شده است با بی‌توجهی مسئولان همچنان اجرایی نشده است.
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش درباره جزئیات اجرای طرح پیش‌دبستانی مجازی گفت: پایگاه‌های ثبت‌نام توسط امور اداری استان‌ها و مناطق مشخص شده که خانواده‌ها کجا ثبت نام کنند. این آموزش‌ها رایگان است. ثبت‌نام از ۱۹مهر آغاز شده و تا 2هفته دیگر ادامه دارد.
همشهری از آخرین وضعیت مطالبات یکی از مهم‌ترین نیروهای کادر درمان گزارش می‌دهد

موج جدید اعتراضات پرستاری

گروه بزرگی از پرستاران به وضعیت پرداخت کارانه‌ها و معوقات و همچنین اجرا نشدن قوانینی که چندین سال بر زمین مانده اعتراض دارند، نارضایتی آنها منجر شده تا در ماه‌های گذشته چندین بار دست به اعتراض‌های گسترده بزنند
گزارش1
صدای اعتراض گروهی از پرستاران بلند شده و در ماه‌های اخیر موج جدیدی از نارضایتی آنها نسبت به پرداخت نشدن معوقات‌شان و اجرا نشدن قوانین شکل گرفته است.