• چهار شنبه 3 اردیبهشت 1399
  • الأرْبِعَاء 28 شعبان 1441
  • 2020 Apr 22

ابهام زدایی از نفت مفت

اثر نوسان قیمت نفت آمریکا بر آینده اقتصاد ایران و جهان چیست
2روز پس از آنکه مشخص شد میزان ذخایر نفتی دنیا به‌شدت افزایش یافته؛ قیمت نفت، به‌ویژه نفت تگزاس آمریکا، در معاملات فیزیکی و کاغذی، با بی‌سابقه‌ترین نزول در تاریخ بازارجهانی نفت مواجه شد و حتی در رویدادی بی‌سابقه به منفی شدن قیمت معاملات کاغذی نفت، در بورس نیویورک منجر شد.

ضدعفونی‌تئاترشهر

2‌ماه از تعطیلی سالن‌های نمایشی می‌گذرد، در تهران بیش از 100تماشاخانه دولتی و خصوصی وجود دارد که تا هفته اول اسفند‌ماه اجراهای خود را داشتند و با آمدن مهمان ناخوانده، تمام سالن‌ها با اجراهای نیمه‌کاره، بسته شدند.

آنچه در بازار نفت اتفاق افتاد

آنچه ظرف روز‌های گذشته در بازار مبادلات نفت ازجمله نفت وست تگزاس اتفاق افتاد، اتفاقی نادر بود که درتاریخ معاملات نفت جهان سابقه نداشت.

روز معمار در سال کرونایی

آمارها می‌گویند بیش از یک‌سوم جمعیت جهان بر اثر همه‌گیری کرونا خانه‌نشین شده‌اند.
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امامره در رزمایش همدلی برکت:

ایجاد 180هزارشغل با اولویت آسیب‌دیدگان از کرونا

​​​​​​​محمد مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امامره در رزمایش همدلی برکت که با هدف ایجاد 180هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم با اولویت آسیب‌دیدگان ناشی از شیوع کرونا در کشور که با حضور آیت‌الله محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری برگزار شد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری سال جدید را به‌عنوان جهش تولید اعلام فرمودند و ستاد اجرایی فرمان حضرت امامره نیز در این خصوص اقداماتی در دست اجرا دارد.

کناره‌گیری همراه با انتقاد از بازماندن اینستاگرام

​​​​​​​«جواد جاویدنیا» سرپرست معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور و دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه مشهور به فیلترینگ با  انتشار پستی انتقادی در یک پیام‌رسان بومی از سمت خود خداحافظی کرده است.
گزارش «همشهری» از روزهای بعد از قرنطینه دادگاه خانواده

موج خاموش اختلاف‌ها

​​​​​​​ کووید ۱۹ هنوز در خیابان‌های بسیاری از شهرهای جهان پرسه می‌زند و برای انسان‌ها همچنان تنها پناهگاه امن خانه‌شان است.