08
چهار شنبه 3 اردیبهشت 1399
شماره 7923
ورزشی
23023624
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

احضار فرشید با دستور مدیر

فرشید اسماعیلی هافبک استقلال در مورد شرایط تیمش مصاحبه‌ای انجام داد و از مشکلاتی که وجود دارد گلایه کرد.‌‌‌‌
ویژه
درحالی‌که رسم شده باشگاه‌های اروپایی هدایت تیم فوتبال خود را در رده‌های مختلف به بازیکنان پیشین می‌سپارند تا از میان آنها زیدان، اینزاگی، گواردیولا، لوئیس انریکه، سیمئونه‌ای چیزی در بیاید و افرادی مثل لمپارد، سولشر، گتوزو، گیگز و... به همین ترتیب وارد چرخه مربیگری شده‌اند، بعضی باشگاه‌ها هم هستند با اسطوره‌های خود به مشکل خورده‌اند.
یوونتوس برای جذب مائورو ایکاردی همچنان تلاش می‌کند. روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو‌اسپرت مدعی است بیانکونری خود را برای پیشنهاد معامله‌ای آماده می‌کند که در ازای پیوستن ایکاردی به یووه، ایگواین به پاری‌سن‌ژرمن واگذار خواهد شد.
سومین بازی علیرضا فیروزجا و مگسون کارلسن در سه‌ماه اخیر، با پیروزی کارلسن به پایان رسید.
دعوای پرسپولیسی‌ها و سپاهانی‌ها از آن بازی برگزار نشده، حالا به کف رسانه‌ها و فضای مجازی کشیده و شیفتگان دو طرف هم اوقات‌شان را وقف مچ‌گیری از جناح مقابل کرده‌اند.

رونالدو، مسی و دیگران در آخر خط

حسرتی که ویروس چینی بر دل هواداران ستاره‌ها باقی می‌گذارد
فعلا تصمیمی بر تعطیلی لیگ‌های اروپایی وجود ندارد. حتی لالیگا هم قرار است از اواسط سپتامبر بدون حضور تماشاگر آغاز شود. یک تاریخ دیگر هم مورد بحث است؛ اینکه از 5تا 12ژوئن از سر گرفته شود.
تعجب نکنید،بیلیارد هم دوپینگ دارد

تعجب نکنید،بیلیارد هم دوپینگ دارد

کاربران توییتر از دوپینگ یک بیلیاردباز ایرانی تعجب کرده‌اند. دبیر فدراسیون می‌گوید دوپینگ در این رشته معمول است و ورزشکاران برای بالا بردن تمرکز تخلف می‌کنند
« بیلیارد دوپینگ رو می‌خواد چه کار؟»، « یارو واسه بیلیارد دوپینگ کرده. هیچ توجیه منطقی‌ای نمیتونه داشته باشه جز اینکه می‌خواسته وقتی باخت میزو بلند کنه بزنه زمین.»، «خدایی بیلیارد و بولینگ چی داره که توش تست دوپینگ یه نفر مثبت در بیاد؟»، «داداش اگه سختته چوب بگیری دستت خب زودتر می‌گفتی»، «آقا اصلا گیرم که برای بولینگ و بیلیارد دوپینگم کرده باشه کاری هم به‌دلیلش نداریم.
خوب حرف زدن یا حرف خوب زدن؟
4 نکته در مورد مصاحبه تلویزیونی مهرداد هاشمی
بعد از یک مصاحبه مفصل با سایت ورزش سه، مهرداد هاشمی که عضو خبرساز هیأت‌مدیره پرسپولیس طی چند‌ماه گذشته بوده روی آنتن شبکه سوم رفت تا در مورد شرایط و ابهامات باشگاه توضیح بدهد. حضور و مصاحبه او در این برنامه که البته بیشتر شبیه سخنرانی بود، چند نکته و حاشیه مهم داشت.

بهتاش فریبا در رسانه‌های یونانی!

وب‌سایت یونانی تانئا در گزارشی به سراغ سریال پایتخت رفته و به ماجرای انتقال 500هزار یورویی بهتاش فریبا به باشگاه پاناتینایکوس پرداخته: «یک برنامه تلویزیونی ایرانی ادعا کرد که باشگاه پاناتینایکوس خواهان جذب یک دروازه‌بان ایرانی به‌نام بهتاش فریبا است.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
در شرایطی که در ایران همه از مجازات سنگین و جریمه وحشتناک برای آنتونی استوکس حرف می‌زنند، مهاجم ایرلندی به باشگاه پرسپولیس نامه زده که فعلا 20هزار دلار دیگر هم بریزید به حساب!
سال1342که در نازی‌آباد به دنیا آمد، خانواده نامش را اردشیر گذاشتند اما از همان روز اول امیر صدایش کردند.
لیگ ایران همچنان وضعیتی مبهم دارد، این در حالی است که از چند هفته پیش درخصوص تعیین تیم قهرمان حرف و حدیث‌های زیادی به‌وجود آمده است.