04
چهار شنبه 3 اردیبهشت 1399
شماره 7923
درنگ
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
داستان نتفلیکس از سال۱۹۹۸ شروع شد. شرکتی که کارش توزیع دی‌وی‌دی بود، با ایده‌های تازه مدیرانش به جای اینکه نگاه به گذشته داشته باشد رو به آینده داشت.
غلامرضا موسوی، تهیه‌کننده و عضو شورای‌عالی تهیه‌کنندگان سینمای ایران، درباره اکران فیلم‌های سینمایی به شکل آنلاین با ما صحبت کرده است.
​​​​​​​ علی سرتیپی، تهیه‌کننده و از پخش‌کنندگان مهم سینمای ایران است. او را در وضعیت فعلی که سینماها تعطیل و سینماگران تن به اکران آنلاین فیلم‌هایشان داده‌اند، مخالف اکران آنلاین و جایگزینی آن به جای اکران عمومی می‌دانند.
اکران اینترنتی فرصت است یا تهدید؟

خروج از اکران حقیقی

سینمای ایران در روزگار تعطیلی سالن‌ها می‌تواند روی اکران در فضای مجازی حساب باز کند؟ مزایا و معایب این شیوه عرضه چیست؟
«عزیزان، بنده حاتمی‌کیا هستم. بنده سال۹۸ فیلمی ساختم به اسم «خروج» که در جشنواره هم شرکت کرد.
راه گریزی نیست

راه گریزی نیست

فرض کنید شما تهیه‌کننده فیلمی هستید که یک سال پیش ۲‌میلیارد تومان برای تولیدش هزینه کرده‌اید.
به‌صورت مسئله دست نزنید
به‌صورت مسئله دست نزنید
گفت‌وگو با سیدجمال ساداتیان، تهیه کننده درباره نقاط قوت و ضعف اکران آنلاین
شاید به ظاهر اکران آنلاین بیش از هر گروه، سینماداران را متضرر کرده باشد، اما سیدجمال ساداتیان که در عین سینماداری، تهیه‌کننده نیز هست، از شناسایی نقاط قوت و ضعف این نوع اکران‌ها می‌گوید؛ اینکه در مواجهه با مشکل، باید موانع را حذف کرد نه صورت مسئله را. در این گفت‌وگو او از اهمیت اکران آنلاین به ما می‌گوید.