• چهار شنبه 20 شهریور 1398
  • الأرْبِعَاء 11 محرم 1441
  • 2019 Sep 11

اخراج

ترامپ سرانجام جان بولتون را اخراج کرد، آن هم با یک پیام توییتری.

یاران محرم درپویش جمع‌آوری پسماندهای خشک

با شروع مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی، فعالیت شهرداری تهران برای رفت‌و‌روب سطح شهر بیشتر شد.

5 علت برای نمایش جدید نتانیاهو

طرح اتهام جدید بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه ایران پس از اطلاع این رژیم، تأسیسات هسته‌ای «آباده» خود را نابود کرده است، از 5بعد قابل بررسی است.

زمان تغییر نگاه

سوخت و سوزاند؛ خودش را و دل بسیاری از مردم را. سحر خدایاری، دختر فوتبال‌دوست ایرانی با مرگش زخمی به زخم‌هایمان اضافه کرد.

ماحصل مذاکرات برجامی چه خواهد بود؟

در پی تحرکات دیپلماتیک هفته‌های اخیر از جانب دستگاه دیپلماسی ایران و دولت فرانسه، به‌عنوان نماینده اتحادیه اروپا، در مورد حفظ برجام به‌منظور اجرای حداقل بخشی از تعهدات پذیرفته‌شده از جانب این اتحادیه، این روزها مذاکرات رودررو در پاریس بین نمایندگان ایران و فرانسه در جریان است.

پایان سحر

سحر خدایاری دختر هوادار تیم استقلال که برای حضور در استادیوم و تماشای بازی تیم محبوبش دستگیر شده و چند روز پیش برای پیگیری پرونده‌اش به دادسرا مراجعه و بعد خودسوزی کرده بود؛ درگذشت.

رونمایی از نسخه تنبیه سپرده‌گذاران بانکی

مرکز پژوهش‌های مجلس از طرحی با عنوان الگوی راهبردی حمایت از تولید با هدف راهکار‌های مقابله با فعالیت‌های نامولد تولید رونمایی کرد و پیشنهاد وضع مالیات بر سپرده‌های بانکی را ارائه داد.

صعود به 2020 با تیمی که 20 نیست

تیم ملی بسکتبال ایران به‌صورتی معجزه‌وار به المپیک2020 توکیو صعود کرد اما دغدغه‌های کارشناسان درباره کیفیت تیم به‌جای خود باقی است