• شنبه 11 اسفند 1397
  • السَّبْت 24 جمادی الثانی 1440
  • 2019 Mar 02

تصویب یا همه‌پرسی؟

امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام مذاکراتش را بر سر تصویب یا رد لوایح پالرمو و CFT از سر می‌گیرد، جدل کلامی بین مسئولان موافق و مخالف پیوستن ایران به FATF به بالاترین سطوح تصمیم‌گیری در این‌باره رسیده و جمعی از سیاستمداران از حسن روحانی، رئیس‌جمهور خواسته‌اند در حساس‌ترین روز تصمیم‌گیری مجمع، به غیبت‌های خود پایان دهد و در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام از پالرمو دفاع کند.

میرداماد درسلطه بی‌دودها

دیروز خیابان میرداماد تهران حال و هوای جالبی داشت؛ همه‌‌چیز در تسخیر دوچرخه‌ها بود؛ دوچرخه‌های بی‌دود با رنگ نارنجی خاص‌شان.

بازخوانی چهاردهه معماری و طرح‌های شهری

فضیلت شورا به گفت‌وگوست. شورای شهر را جایی تصور می‌کنیم که در آن، فضای گفت‌وگو میان گروه‌های اجتماعی مختلف و متنوع در رابطه با چگونگی اداره شهر و سیاست‌های شهری فراهم است و یا باید فراهم باشد.

درس عبرت برجام برای کره‌شمالی

مذاکراتی که اخیرا در «هانوی» ویتنام میان دونالد ترامپ،رئیس‌جمهور آمریکا و کیم جونگ اون، رهبر کره‌شمالی برگزار شد، امیدهایی را مبنی بر اینکه مشکل دیرینه شبه‌جزیره کره از طریق یک مذاکرات جامع به پایان برسد و کره‌شمالی روند خلع سلاح اتمی خود را آغاز کند،زنده کرده بود.

حرفه، جان سخت

وقتی در برنامه نود شب 29 بهمن مهدی رحمتی سختی‌های زندگی یک فوتبالیست را برمی‌شمرد.

از کجای این فوتبال لذت ببریم؟

دعوای حقیقی - خطیر، زد و خورد در لیگ فوتسال، حضور بدون اسکورت استقلالی‌ها در اهواز و حمله منشا به یک هوادار، برخورد عجیب فرهاد مجیدی با یک مأمور راهنمایی و رانندگی... همه اینها فقط در 3روز اخیر بوده است

راهکارهای ایرانی برای عبور از دردسر اپل

کاربران اپل در ایران بار دیگر با مشکل جدیدی روبه‌رو شده‌اند. همانطور که پیش از این همشهری در گزارش‌های خود اعلام کرده بود شرکت اپل از حدود دو هفته قبل سیاست سختگیرانه‌ای درباره گواهی‌های توسعه‌دهنده سازمانی Enterprise Developer Certificatesدرنظر گرفت و حالا این ماجرای جهانی بیشترین ضربه را به کسب و کارهای ایرانی زده است.