• چهار شنبه 24 بهمن 1397
  • الأرْبِعَاء 7 جمادی الثانی 1440
  • 2019 Feb 13

خواب حذف کنکور

دفترچه رشته‌های بدون کنکور در حالی منتشر شده که خبری از رشته‌های پرطرفدار در دانشگاه‌های اصلی مانند تهران، شهید بهشتی، صنعتی شریف، علامه طباطبایی، امیرکبیر و سایر دانشگاه‌های مهم کشور در آن نیست.

رکاب‌زنی 15شهردار تا پاستور

شهردار تهران در دوازدهمین سه‌شنبه بدون خودرو، 14شهردار کلانشهر‌های دیگر را با خود همراه کرد تا به این پویش بپیوندند.

مرثیه‌ای برای یک رؤیا

بیشتر از ۵۷ سال قبل مارشال مک‌لوهان پیش‌بینی کرده بود که در آینده‌ تحت تأثیر وسایل ارتباطات جمعی، دیگر مرزها کمتر از گذشته دیده می‌شوند و دنیا به دهکده‌ای جهانی تبدیل خواهد شد

بودجه‌ای برای توانمندشدن زنان سرپرست خانوار

زنان به‌دلیل محرومیت‌های تاریخی و کاری که از گذشته داشتند همواره از نظر از مشکلات و موانعی که در مسائلی همچون اشتغال، اجتماع، مباحث حقوقی و فرهنگی و حتی ضعف‌های اقتصادی داشتند در رنج بودند.
در جلسه شورای شهر تهران بررسی شد

تعیین تکلیف دستفروشان

بررسی یک فوریت طرح ساماندهی مشاغل سیار و بی‌کانون مهم‌ترین موضوعی بود که روز گذشته در جلسه صدو بیست‌وسوم شورای شهر تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دست‌انداز فروش‌آنلاین گوشت

اجرای طرح فروش اینترنتی گوشت، مرغ و تخم‌مرغ برمبنای کدملی و کدپستی، که از پنجشنبه هفته گذشته در فروشگاه‌های ‌مجازی آغاز شده بود

ماجرای دنباله‌دار کم‌کم، کم شدن

جمعیت و کم و زیاد شدن آن، موضوعی است که طی دهه اخیر بسیار مهم و گاه نیز چالش‌برانگیز بوده است. چرا مهم شده؟ چون که ایران تغییرات شدیدی را در این حوزه تجربه کرده. در دهه60، رشد جمعیت ایران و البته نرخ فرزندآوری یا باروری در آن به‌شدت بالا بود.

از مادر فائزه تا «خیال محمد»

اسرای نوجوان تیپ 41ثارالله مراسم را به‌طور رسمی کلید زدند؛ نوجوان‌هایی که حالا مردانی پر از رنج و خاطره و لبخند هستند و تیپ‌شان بدل شده به لشکری مجهز در کرمان.

سایه سنگین جرایم خرد براحساس امنیت