4
چهار شنبه 24 بهمن 1397
شماره 7601
اقتصاد
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

اردیبهشت98؛ رونمایی از طرح اصلاح ساختار اقتصاد

گزارش
مجلس از روز شنبه در 2نوبت صبح و بعد‌ازظهر بررسی لایحه بودجه سال آینده ایران را در شرایطی آغاز خواهد کرد که به تازگی علی لاریجانی، رئیس مجلس از فرمان رهبری برای اصلاح ساختار اقتصاد ایران تا 4‌ماه آینده خبر داده است.
ویژه
عرضه مرغ منجمد و تازه تنظیم بازاری تأثیری در شکست قیمت این محصول در خرده‌فروشی‌های سطح شهر نداشته و دیروز قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ به 15هزار تومان رسید.
در نشست امروز کمیته مزد شورای‌عالی کار، به‌روزرسانی هزینه معیشت کارگری ادامه پیدا می‌کند تا نمایندگان کارگر، کارفرما و دولت روی رقم مشخصی به توافق برسند و در ادامه چانه‌زنی برای تعیین حداقل مزد کارگری در سال98 را آغاز کنند.

دست‌انداز فروش‌آنلاین گوشت

طرح فروش آنلاین گوشت تنظیم بازاری هرچند به سد صدور مجوز ستاد تنظیم بازار خورده، اما هنوز ادامه دارد
بازار
اجرای طرح فروش اینترنتی گوشت، مرغ و تخم‌مرغ برمبنای کدملی و کدپستی، که از پنجشنبه هفته گذشته در فروشگاه‌های ‌مجازی آغاز شده بود
تازه‌ترین تلاش اروپا برای احیای کانال مالی با ایران

تازه‌ترین تلاش اروپا برای احیای کانال مالی با ایران

وزیران دارایی اتحادیه اروپا در جلسه‌ای به بررسی راهکارهای دورزدن تحریم‌های آمریکا بر ضد‌ایران خواهند پرداخت.
ماجراهای پیش فروش خودرو
ماجراهای پیش فروش خودرو
بهرام پارسایی سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس گفت: هم‌اکنون خودروسازان خودروهای پیش فروش شده قبلی را، با توجیهاتی مانند نبود قطعات موردنیاز برای تولید در اثر تحریم، تحویل نمی‌دهند.
تازه‌ترین آمار وزارت صنعت از ارزشیابی ملی خودروهای ساخت داخل در دی‌ماه امسال حاکی از تداوم تولید 23خودرو داخلی با حداقل ستاره‌های کیفی است.
PDF اقتصاد
کوتاه اقتصاد
خبر: محمد رضا حسین‌زاده، رئیس شورای‌عالی هماهنگی بانک‌ها و مدیرعامل بانک ملی در نامه‌ای به لعیا جنیدی، معاون حقوقی رئیس‌جمهور با اشاره به دلایل تمایل نداشتن بدهکاران بانکی به بازپرداخت تسهیلات، درخواست کرد