• دو شنبه 14 آبان 1397
  • الإثْنَيْن 25 صفر 1440
  • 2018 Nov 05

مجلس در دوراهی اصلاح و اصرار

شورای نگهبان بعد از 28روز واکاوی لایحه الحاق دولت ایران به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم CFT، با بیش از 20ایراد لایحه را به مجلس ارجاع داد و حالا مجلس باید برای دومین بار در این‌باره تصمیم‌گیری کند یا اصلاح کند و مصوبه را دوباره به شورای نگهبان بفرستد یا اصرار کند و مصوبه را برای تعیین تکلیف نهایی به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع کند.

طنین هیهات منا‌الذله در 13آبان

مراسم راهپیمایی ۱۳آبان دیروز صبح در تهران و برخی شهرهای دیگر کشور برگزار شد. اجتماع راهپیمایان تهران مقابل سفارت سابق آمریکا در تقاطع خیابان‌های طالقانی و مفتح برگزار شد.

بی توجهی به رسانه در عصر حاکمیت رسانه

پس‌لرزه‌های پرونده قتل جمال خاشقجی روزنامه‌نگار عربستانی در کنسولگری عربستان در استانبول اثرات ژرفی بر ساختار قدرت در خاندان سعودی، تحولات منطقه خاورمیانه و مناسبات بین‌المللی گذاشته است.

وقتی نمایشگاه را باد می‌برد ما کجا زندگی می‌کنیم

دکه‌ای را باد می‌برد، ندیدم کسی دنبالش برود و من نفسم تنگ بود و نمی‌توانستم به او برسم تا جمعی از روزنامه‌ها و مجله‌ها را در آغوش بگیرم.

ضرورت‌های نگهبانی از منافع ملت

صبح روز یکشنبه 13آبان شرایط به‌گونه‌ای بود که سرمایه‌گذاران با توجه به شواهد و قرائن موجود انتظار داشتند در نخستین روز از اعمال دور دوم تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه ایران، نهادهای حاکمیتی فارغ از اختلاف‌نظرهای سیاسی رایج با نگاهی ویژه از بازارهای ارز و سرمایه در برابر موج تازه تحریم حمایت کنند.

رأی به مصلحت

روند برگزاری جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام به‌دلیل جنس و سبک ورود مجمع به مسائل معمولا خبرساز نمی‌شوند و تنها نتیجه آن جلسات است که به‌صورت کلی و بدون حاشیه به رسانه‌ها درز پیدا می‌کند.

قرارداد‌های بیقراری

پایان سست یک مجموعه تلویزیونی پرطرفدار، یک باخت برای صنعت سرگرمی‌سازی‌ فارسی است.

حاشیه،آزاد

اخیرا دستورالعملی از سوی دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر نوع پوشش مجاز و غیرمجاز دانشجویان ابلاغ شده است.