• دو شنبه 31 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 12 ذی القعده 1445
  • 2024 May 20
چهار شنبه 31 فروردین 1401
کد مطلب : 158799
+
-

پیامک/نوشتن جزئیات سوره قرآن در صداوسیما اجرایی شود

زمان پخش یک مسابقه ورزشی از صدا و سیما در گوشه تصویر اطلاعات و آمار آن مسابقه درج می‌شود، اما در ماه مبارک رمضان زمان جزءخوانی قرآن  جز یک جمله عربی و یک جمله فارسی چیزی متوجه نمی‌شویم مگراینکه حافظ کل قرآن باشیم! چند سال پیگیری کردیم تا با ایجاد کمپین صدا و سیما مجاب شد نام (جزء)، شماره(حزب)و نام(سوره)در حال تلاوت را زیرنویس کند اما اکنون دوباره عقبگرد کرده‌ایم و با تغییرات صورت گرفته در مدیریت‌ها خبری از درج جزئیات قرائت سوره نیست.
موسوی از یزد 

به جای واردات خودرو تاکسی ارزان وارد کنید
 من یک راننده تاکسی هستم که قادر به تعویض تاکسی فرسوده خود با چند مدل بالاتر از آن نیستم و این وسیله تنها راه امرار معاش من و خانواده‌ام است. به تازگی شنیدم که مسئولین مجوز واردات 100هزار خودرو به کشور را داده‌اند. ای کاش به جای این کار دستور واردات تاکسی‌های ارزان قیمت را می‌دادند که هم رانندگان قادر به تعویض خودرو خود باشند و هم با ورود این تعداد تاکسی به خطوط تاکسیرانی، مسافرین بیشتری در سطح شهر جا‌به‌جا شوند.
راننده تاکسی از تهران


اخبار غلط از عوامل گرانی است
مغازه‌ها در مشهد تخم‌مرغ را کیلویی 19 هزار و 500 تومان می‌فروشند آن وقت اخبار اعلام کرد مردم می‌توانند دربازارچه‌های شهرداری مشهد تخم‌مرغ را با قیمت مصوب کیلویی 22500 تومان تهیه کنند!
حبیب از مشهد مقدس

چرا تره‌بار تهران دست اتباع خارجی است
صنف تره‌بار و صیفی‌جات تهران در دست اتباع خارجی است و سر هر کوچه و خیابان یک سه چرخه سبزی‌فروشی است که اگر اینها نبودند حتما مردم از تره‌بار یا میوه‌فروشی‌ها خرید خود را می‌کردند. هر کدام اینها هم یک قیمتی برای سبزی‌هایی که دسته‌ای می‌فروشند دارند و هیچ نظارتی بر آنها نیست. آیا اتحادیه میوه و تره‌بار یا سازمان میادین میوه و تره‌بار نباید اقدامی در این خصوص بکند؟
شکرخواه از تهران 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید