• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
یکشنبه 22 اسفند 1400
کد مطلب : 156393
+
-

پایان جیب‌بری‌های زن جوان در بی‌آرتی

انتظامی
پایان جیب‌بری‌های زن جوان در بی‌آرتی

زنی جوان که در ایستگاه‌های بی‌آرتی دست به جیب بری می‌زد دستگیر شد و به 80فقره سرقت اعتراف کرد.
به گزارش همشهری، از اواخر بهمن امسال گزارش سرقت‌های سریالی به شیوه جیب‌بری در ایستگاه‌های بی‌آرتی به پلیس پایتخت اعلام شد و مأموران مبارزه با سرقت‌های خاص پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران تحقیقات خود را در این‌باره آغاز کردند. تحقیق از مالباخته‌ها نشان می‌داد که آنها در ایستگاه‌های بی‌آرتی هنگام سوار شدن به اتوبوس بی‌آنکه متوجه شوند به دام سارق گرفتار شده‌اند. دزد جیب بر آنقدر حرفه‌ای عمل می‌کرد که حتی یک مسافر هم سر بزنگاه متوجه سرقت نمی‌شد. اغلب تمام آنها دقایقی پس از سرقت متوجه ماجرا می‌شدند و نمی‌توانستند مچ سارق را بگیرند. بررسی‌ها حکایت از این داشت که یک سارق حرفه‌ای پشت پرده این جیب‌بری‌های سریالی است. به این ترتیب مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات ویژه موفق شدند سارق را شناسایی کنند. او زنی جوان به‌نام سمیه بود که سوابق متعددی در زمینه جیب‌بری داشت. با این سرنخ مأموران پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران سمیه را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
سرهنگ قاسم دستخال، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران با بیان این خبرگفت: سمیه پس از مواجهه با شواهد و مستندات جرم خود را پذیرفت و به 80فقره جیب‌بری در ایستگاه‌های بی‌آرتی اعتراف کرد.
وی تصریح کرد: سمیه زن جیب‌بر برای انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی مالباختگان در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت که با دعوت از شاکیان و مواجهه حضوری با متهم تا به حال 64نفر از مال باختگان وی را به‌عنوان جیب‌بر شناسایی کردند.

این خبر را به اشتراک بگذارید