• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
یکشنبه 22 اسفند 1400
کد مطلب : 156392
+
-

آتش‌افروز خودروهای ستارخان شناسایی شد

داخلی
آتش‌افروز خودروهای ستارخان شناسایی شد

همزمان با آتش‌سوزی عمدی 7خودرو در ستارخان، مأموران پلیس با بررسی فیلم دوربین‌های مداربسته توانستند مرد آتش‌افروز را شناسایی کنند.
به گزارش همشهری، عصر روز جمعه گذشته فیلمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که نشان می‌داد مردی ناشناس چندین دستگاه خودروی سواری را در یکی از کوچه‌های خیابان ستارخان به آتش می‌کشد. به‌دنبال وقوع این حادثه و در شرایطی که عمدی‌بودن آتش‌سوزی مسجل به‌نظر می‌رسید تحقیقات پلیس در این خصوص آغاز شد.
در همین حال مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ اعلام کرد که این حادثه حوالی ساعت ۴:۳۰ بامداد روز جمعه در محله ستارخان رخ داده و درپی آن مأموران کلانتری در محل حاضر شده و پس از تشخیص آتش‌نشانی درمورد عمدی‌بودن این حریق اقدامات خود برای شناسایی عامل یا عاملان این آتش‌سوزی را آغاز کردند. همچنین تیم‌هایی از پلیس امنیت عمومی در این پرونده که منجر به آتش‌گرفتن 7دستگاه خودروی سواری شده بود، مشارکت داشتند و با اقدامات انجام‌شده که شامل بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته و دیگر اقدامات فنی و پلیسی بود، صبح شنبه عامل این آتش‌سوزی از سوی مأموران مورد شناسایی قرار گرفت.
براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ اقدامات مأموران برای دستگیری این فرد در حال انجام است و متهم به‌زودی دستگیر خواهد شد و تا زمان دستگیری نمی‌توان به‌طورقطع از انگیزه این اقدام صحبت کرد و آنچه در مورد خصومت شخصی مطرح شده یکی از دلایل دارای احتمال قوی بوده اما دلیل قطعی پس از دستگیری متهم مشخص خواهد شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید