21
چهار شنبه 1 اردیبهشت 1400
شماره 8201
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کوتاه از حادثه/مرگ هولناک 2کارگر در آتش‌سوزی کارخانه بازیافت

آتش‌سوزی در کارخانه بازیافت لاستیک در اردبیل به قیمت جان 2 نفر از کارگران تمام شد.
ویژه
چندی قبل مسئولان خبر از واریز یارانه معیشتی مازاد بر یارانه‌های کنونی به تمام افراد یارانه‌بگیر دادند ولی تا این لحظه که‌ماه رمضان به آستانه یک‌سوم خود نزدیک شده است خبری از واریز این یارانه نشده است.
شمار زیادی از مخاطبان ستون با مردم از حذف دفترچه‌های تامین اجتماعی بدون فراهم بودن زیرساخت‌های این کار انتقاد کرده و سؤال کرده بودند در شرایطی که دفترچه آنها تمام‌شده است و دفترچه جدیدی هم صادر نمی‌شود چه باید بکنند.
جسد پیرمرد ثروتمند که با تکدی‌گری روزگارش را می‌گذراند در زیر‌زمین خانه ویلایی‌اش در حالی کشف شده که 10روز از قتلش می‌گذشت.
شرور سابقه‌دار افغانستانی که قصد داشت با تهدید و آتش‌زدن خانه، دختر جوان ایرانی را مجبور به ازدواج با خودش کند، دستگیر شد.
مردی که 15سال پیش به اتهام قتل دوستش به قصاص محکوم شده بود در یک‌قدمی چوبه دار بخشیده شد

پایان 15سال کابوس قصاص

پیگیری
مرد زندانی وقتی دوران محکومیت اش تمام شد و به خانه‌اش بازگشت، متوجه شد که دوستانش آنجا را پاتوق خود کرده و اجاره خانه را پرداخت نکرده بودند ؛ همین انگیزه‌ای شد تا زندانی آزاد شده خشمگین شده و دست به جنایت بزند.
عملیات نجات در عمق ٣۵متری

عملیات نجات در عمق ٣۵متری

شرایط وخیم مردی که به‌دلیل سقوط در چاهی 35متری دچار مصدومیت شده بود باعث شد تا تکنیسین اورژانس برای مداوای او وارد چاه شده و اقدامات اولیه را از آنجا شروع کند.
تقدم ستاره ها بر فوتبال
تقدم ستاره ها بر فوتبال
33 سال پیش روز ۲۵ آوریل بود که مدیر 6باشگاه فوتبال در لندن جمع شدند و اعلام کردند که لیگی مستقل از اتحادیه راه می‌اندازند تا درآمد بیشتری کسب کنند. پنجم اردیبهشت، سالگرد این تغییر است؛ همین روزها.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
​​​​​​​12روز پس از قربانی‌شدن 2جوان هنگام سلفی‌گرفتن در کنار سفیدرود غواصان هلال احمر توانستند پیکرهای آنها را کشف کنند.