• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
چهار شنبه 1 اردیبهشت 1400
کد مطلب : 128825
+
-

سلفی با سفیدرود 2 قربانی گرفت


12روز پس از قربانی‌شدن 2جوان هنگام سلفی‌گرفتن در کنار سفیدرود غواصان هلال احمر توانستند پیکرهای آنها را کشف کنند.
به گزارش همشهری، 12روز قبل جوان تهرانی که به بندرانزلی سفر کرده بود در راه برگشت تصمیم گرفت در کنار سفیدرود از خودش عکس بگیرد. او همین طور که گوشی موبایلش را بالا گرفته بود تا از خودش عکس سلفی بیندازد ناگهان پایش سر خورد و داخل رودخانه سقوط کرد. شدت جریان آب به حدی بود که او نمی‌توانست خودش را نجات دهد و از آن زمان بود که جدال او با مرگ آغاز شد. جوان دیگری از اهالی علی‌آباد رودبار که این صحنه را دیده بود دوان دوان خودش را کنار رودخانه رساند و وقتی دید پسر جوان در حال غرق شدن است داخل رودخانه پرید تا او را نجات دهد. این جوان فداکار همه تلاشش را انجام داد تا جوان تهرانی را از آب بیرون بکشد اما شرایط آنچنان سخت بود که خودش هم گرفتار شد و در نهایت هر دو جوان جان خود را از دست دادند. با وجود اینکه از همان روز جست‌وجوها برای یافتن پیکر این دو قربانی آغاز شد اما هیچ ردی از آنان به‌دست نیامد تا اینکه سرانجام صبح دیروز غواصان هلال احمر توانستند پیکر آنان را پس از 12روز کشف کنند.
سیاوش غلامی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان در این خصوص گفت: اجساد این ۲ جوان روز سه‌شنبه پس از ۱۲ روز تلاش امدادگران جمعیت هلال احمر و با کمک نیروی انتظامی نیروهای غواصی، آتش نشانی، برخی از دستگاه‌های اجرایی و نیروهای محلی در رودخانه سفیدرود در رودبار کشف شد.
وی به مردم درباره تکرار چنین حوادثی هشدار داد و گفت در نزدیکی مسیل‌ها و رودخانه‌ها باید احتیاط بیشتری به خرج داد تا شاهد چنین اتفاقات ناگواری نباشیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید