02
چهار شنبه 1 اردیبهشت 1400
شماره 8201
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مصوبه انتخاباتی بهارستان به 1400 نمی‌رسد

مجلس
محسن تولایی: اولین دستاورد 2هفته تعطیلی مجلس تا ۱۹اردیبهشت‌ماه بلاتکلیف‌ماندن یکی از طرح‌های محوری آنها برای اصلاح قانون انتخابات ریاست‌جمهوری است.
ویژه
مجمع نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی درباره شرایط کنونی کشور بیانیه‌ای صادر و با برشمردن کاستی‌ها و چرایی بروز چالش‌های فعلی کشور راهکارهایی را بر‌ای گذر از وضعیت موجود پیشنهاد کرده است.
کمتر از 2ماه تا برگزاری سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری زمان باقی مانده‌، اما رایزنی‌ها پیرامون حضور چهره‌های کلیدی اصولگرا و اصلاح‌طلب در رقابت‌های انتخاباتی هنوز به وضعیت شفافی نرسیده و هر دو جریان همچنان در بلاتکلیفی حضور یا عدم‌حضور کاندیداهای اصلی خود به‌سرمی‌برند.

احیای برجام بدون توقف

عراقچی: اگر روند گفت و گوها به سمت زیاده خواهی و وقت کشی برود مذاکرات را متوقف می کنیم
مذاکره
پنجمین نشست کمیسیون مشترک برجام دیروز به پایان رسید و مذاکره‌کنندگان به روال هفته گذشته برای انتقال مباحث به کشورهایشان بازگشتند.

تأیید مذاکرات ایران و عربستان در بغداد

سفیر ایران در عراق، میانجیگری بغداد در روابط ایران و عربستان را تأیید کرد
دیروز  ایرج مسجدی، سفیر ایران در عراق، میانجیگری عراق در روابط تهران- ریاض را تأیید کرد و گفت هنوز به «نتایج روشن» نرسیده است.
پیکر سردار شهید حجازی تشییع شد
مراسم تشییع پیکر پاک سردار شهید سیدمحمد حجازی دیروز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور شماری از شخصیت‌های لشکری، کشوری و جمعی از مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا در اصفهان برگزار و در کنار مزار برادر شهیدش در گلستان شهدای اصفهان به ‌خاک سپرده شد.