12
چهار شنبه 1 اردیبهشت 1400
شماره 8201
کووید-19
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
واکسن المپیکی‌ها به غیرالمپیکی‌ها زده شد؟ واکسنی که کمیته ملی المپیک می‌گوید کمیته بین‌المللی المپیک رایگان در اختیار آنها گذاشته فقط باید به نفراتی زده می‌شد که به بازی‌های المپیک توکیو 2020اعزام می‌شوند اما شایعه شده است که افرادی خارج از کاروان هم از این واکسن زده‌اند.
معاون مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، اعلام کرد اخبار منتشرشده در فضای مجازی مبنی‌بر ثبت‌نام سالمندان در سامانه «سیب» برای واکسیناسیون کرونا جعلی است.
فروردین بالاخره به پایان رسید اما روزهای تلخی که با شروع تعطیلاتش برای بسیاری از شهرهای کشور رقم خورده همچنان ادامه دارد. آخرین روزهای سال گذشته رنگ‌بندی‌های نقشه ایران در یک تقسیم‌بندی دوگانه، آبی و زرد بود و تنها در گوشه جنوب‌غربی، استان خوزستان وضعیت قرمز داشت.
همشهری تصمیم جدید مبنی بر پولی‌شدن واکسن کرونا را برای متقاضیان خارج از نوبت، بررسی کرد

واکسن طبقاتی

کارشناسان می‌گویند : خرید و فروش واکسن مصداق عینی بی ‌عدالتی در سلامت است
پولی شدن واکسن کرونا برای متقاضیان خارج از نوبت، وارد فاز جدی‌تری شد. پیش از این با اعلام رسمی 2مسئول در وزارت بهداشت، شائبه‌های فروش واکسن کرونا ایجاد شده بود و روز گذشته پس از آنکه عضو هیأت‌رئیسه اتاق بازرگانی تهران، قیمت واکسن‌های فروشی را اعلام کرد، به‌طور رسمی پولی شدن آن برای گروه‌های خارج از نوبت و بدون اولویت کلید خورد.