• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
چهار شنبه 1 اردیبهشت 1400
کد مطلب : 128828
+
-

کوتاه از حادثه/مرگ هولناک 2کارگر در آتش‌سوزی کارخانه بازیافت


آتش‌سوزی در کارخانه بازیافت لاستیک در اردبیل به قیمت جان 2 نفر از کارگران تمام شد.
به گزارش همشهری، این حادثه روز گذشته در خانه بازیافت لاستیک در شهرک صنعتی شماره 2اردبیل اتفاق افتاد و به‌دنبال آن گروه‌های امداد و نجات راهی محل حادثه شدند. سردار هوشنگ حسینی، فرمانده انتظامی استان اردبیل در این‌باره گفت: مأموران کلانتری مرکزی شهرستان نمین دقایقی پس از حادثه در محل حاضر شدند و با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، این حادثه مربوط به کارگاه تولید بازیافت لاستیک بوده که آتش‌سوزی توسط آتش‌نشانان مهار و مشخص شد در این حادثه 2نفر طعمه حریق شده و به‌علت سوختگی 100درصدی جان خود را از دست داده‌اند.
او درباره علت حادثه گفت: علت اصلی وقوع آتش‌سوزی از سوی کارشناسان در دست بررسی است اما بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد وقوع انفجار در کوره علت اولیه حادثه است. به‌گفته او خسارت اولیه این حادثه توسط کارشناسان 10میلیارد ریال برآورد شده است.

قاتل خاموش جان زن کرجی را گرفت
زن کرجی وقتی تنها در خانه‌اش بود به‌دلیل نشت گاز دچار گازگرفتگی شد و جانش را از دست داد.
به گزارش همشهری، این حادثه در خانه‌ای واقع در منطقه حصارک بالا کرج اتفاق افتاد و در جریان آن زنی 49ساله جانش را از دست داد. ماجرا از این قرار بود که نزدیکان این زن بعد از آنکه او به تماس‌های تلفنی‌شان جواب نداد نگران شدند و به خانه‌اش رفتند. او در خانه را باز نمی‌کرد و معلوم نبود چه اتفاقی افتاده است. به همین دلیل آنها در را باز کرده و پس از ورود با پیکر بی‌جان وی روبه‌رو شدند.
سرهنگ سیدمجید فیض جعفری، معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان البرز درباره این حادثه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110مبنی بر فوت زنی در یک منزل مسکونی در منطقه حصارک بالا، بررسی موضوع در دستور کار کلانتری 32حصارک بالا قرار گرفت. وی ادامه داد: بلافاصله مأموران برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام و با انجام تحقیقات میدانی متوجه شدند که یک خانم 49ساله داخل منزلش به‌علت نشت گاز شهری دچار گاز گرفتگی شده و جان خود را از دست داده است. به‌گفته وی با انتقال پیکر متوفی به پزشکی قانونی پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید