• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
چهار شنبه 1 اردیبهشت 1400
کد مطلب : 128826
+
-

عملیات نجات در عمق ٣۵متری

عملیات نجات در عمق ٣۵متری


شرایط وخیم مردی که به‌دلیل سقوط در چاهی 35متری دچار مصدومیت شده بود باعث شد تا تکنیسین اورژانس برای مداوای او وارد چاه شده و اقدامات اولیه را از آنجا شروع کند.
به گزارش همشهری، صبح دیروز به مرکز اورژانس تهران خبر رسید که در جریان حادثه‌ای مردی به چاهی عمیق سقوط کرده و شرایط وخیمی دارد. دقایقی از این تماس می‌گذشت که یک دستگاه موتورلانس و آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند. محل حادثه خانه‌ای در خیابان امام خمینی بود و مرد جوان در عمق 35متری چاه از درد به‌خود می‌پیچید. او شرایط وخیمی داشت و هر لحظه وضعیتش بدتر می‌شد. در این شرایط بود که یکی از امدادگران تصمیم گرفت برای اینکه زمان طلایی از دست نرود وارد چاه شود. این امدادگر فداکار با به خطر انداختن جانش وارد چاه شد و در عمق 35متری اقدامات اولیه برای نجات کارگر حادثه دیده را آغاز کرد و دقایقی بعد او از چاه بیرون کشیده شد و نجات یافت.
حسینی‌زاده، معاون فنی و عملیات مرکز اورژانس تهران در این‌باره گفت: زمانی که تکنیسین موتورلانس به محل حادثه در خیابان امام خمینی (ره) رسید و شرایط مصدوم را مشاهده کرد تصمیم گرفت که اقدامات پیش بیمارستانی مورد نیاز وی را در همان چاه در عمق 35متری انجام دهد. پس از انجام خدمات درمانی با کمک نیروهای سازمان آتش‌نشانی مصدوم به سطح زمین منتقل و برای ادامه درمان به مرکز درمانی اعزام شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :