03
چهار شنبه 1 اردیبهشت 1400
شماره 8201
شهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تذکرات اعضای شورای شهر تهران

زهرا نژادبهرام: با توجه به شرایط قرمز تهران و کم‌توجهی برخی مسئولان به تذکرات ستاد کرونا و با عنایت به در خطر‌بودن جان شهروندان و هشدارهای متعدد از سوی وزارت بهداشت اما به‌نظر می‌رسد تمایلی برای رعایت قرنطینه وجود ندارد.
ویژه
روزنامه همشهری مطابق با چارچوب‌های حرفه‌ای روزنامه‌نگاری و بر مبنای خط‌مشی‌های تدوین شده از زمان تاسیس تا‌کنون، منعکس‌کننده دیدگاه‌های عموم شهروندان صرف‌نظر از مقام و موقعیت آنان و نیز بازتاب‌دهنده عملکرد مدیریت خرد و کلان کشور و ازجمله مدیریت شهرداری است.
شورا
مجوز بهره‌برداری از 14ملک متعلق به شهرداری تهران برای فعالیت‌های عام‌المنفعه در حوزه بهداشتی، درمانی و آسیب‌های اجتماعی به تصویب شورای شهر تهران رسید.
معاون اول رئیس جمهور و شهردار تهران از فعالیت‌‌های سازمان بهشت زهرا و پروژه‌های جدید مدیریت پسماند شهر تهران بازدید کردند

قدردانی از کارگران بهشت‌زهرا و پسماند

اسحاق جهانگیری: باید عوارض پسماند برای کمک به شهر تهران در اختیار شهرداری قرار گیرد
گزارش
درست زمانی که ادارات با نیم یا یک سوم کارکنان خود فعالیت می‌کنند تا کرونا کمتر منتشر شود، سازمان‌‌های بهشت زهرا و پسماند تهران با تمام ظرفیت و بیشتر از سال‌های پیش‌از کرونا در حال کار هستند؛ آنها جان‌شان را به خطر می‌اندازند تا جان شهروندان از خطر دور بماند؛ آنها در خط مقدم، با کرونا مبارزه می‌کنند تا نیازهای اصلی مردم بی‌پاسخ نماند؛ چراکه شهر باید تمیز باشد و افراد جان‌باخته با رعایت شأن و منزلت‌شان، راهی خانه ابدی شوند.