24-25
سه شنبه 12 تیر 1403
شماره 9141
مسیر خدمت4
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
با توجه به شیب تند افزایش سن در کشور وقرارگرفتن تهران به عنوان سومین شهرسالمند کشور، مسئولان به خصوص شهرداری تهران و اداره سلامت اقدامات وتمهیداتی را در سال‌‌های اخیر دنبال کرده‌اند که از آن جمله می‌توان به تاسیس و راه‌اندازی کانون‌های سالمندی پایتخت اشاره کرد.
حمید صاحب می‌گوید: باتوجه ویژه به کانون‌های مادر وکودک که از آن به عنوان کانون مادرانه یاد می‌کنیم موجب اقدامات تحولی بسیاری در این 3سال شده است.
شعارما این است: حال خوب ساختنی است. ترجمه این عبارت آن است که چون هویت شخصی و اجتماعی هرفرد را خود او آجر به آجر می‌سازد بنابراین لازم است خصوصیات وجودی ما منطبق برعقل ومنطق باشد.
طرح برگزاری دوشنبه‌های سالمندی درقالب رویداد هفتگی محلی برای سالمندان و دورهمی یاد ایام در قالب اجرای برنامه‌های منطقه‌ای با اجرای برنامه‌های شاد فرهنگی واجتماعی برای نخستین بار برگزار شد و طیف وسیعی ازجهان دیدگان در آن شرکت کردند.
از ثبت رکوردهای خاص در اجرای برنامه‌های سلامت محور تا شناسایی استعدادهای بی‌نشان در گفت و گو با مدیرکل اداره سلامت شهرداری تهران

یک گام تا تحقق شهر سلامت

مدیرکل اداره سلامت شهرداری تهران تاکید دارد برنامه‌‌هایی که دراین اداره کل تدوین می‌شود باید پیوست‌‌های اجتماعی و دربرگیرنده حداکثر تعداد افرادی که از این برنامه‌ها استفاده می‌کنند باشد.

ترویج ازدواج و فرزندآوری؛ یک رویکرد اساسی

حمید صاحب می‌گوید: یکی ازموضوعات محوری که درسال‌‌های اخیر به آن توجه شده است مسله ازدواج جوانان و فرزندآوری است.
آموزش مبارزه با دخانیات در مراکز فرآموز
مصرف دخانیات از واقعیات تلخ زندگی انسان در دنیای مدرن کنونی است که متأسفانه روز به روز شاهد بالا رفتن مصرف آن به خصوص مصرف قلیان درمیان جوانان هستیم.