56
سه شنبه 25 تیر 1398
شماره 7711
همدان، زنجان، قزوین
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ساخت 15 مجتمع خدماتی رفاهی جدید

رفاهی
مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان همدان از ساخت 15 باب مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در محورهای استان خبر داد.
اخبار ویژه
با مشارکت مردم و سرمایه‌گذاری دولت هزار هکتار به سطح جنگلکاری‌های استان همدان افزوده می‌شود.
وقوع آتش‌سوزی به ۱۲ هکتار از باغ‌های قدیمی روستای زرند شهرستان خدابنده و محصولات آن خسارت وارد کرد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان بر لزوم توجه به رونق تولید در حوزه ورزش تأکید کرد.
مدیرکل دفتر جذب و سرمایه‌گذاری استان قزوین با اشاره به ظرفیت‌ها و فرصت‌های گوناگون قزوین در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی و گردشگری گفت: تاکنون 16/1 میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی وارد استان شده است.
هرسال در فصل نشاکاری و کشت برنج، کارگران مهاجر از نقاط مختلف کشور از شهرهای دور و نزدیک برای کار راهی شهرستان طارم می‌شوند.
رئیس کمیسیون اقتصاد مقاومتی و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر زنجان گفت: احداث پل معلق در سایت تفریحی و گردشگری گاوازنگ از طرح‌های مهم جذب سرمایه‌گذار در شهر زنجان است که با اجرای آن می‌توان به رونق اقتصاد شهری کمک کرد.
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری کشور و معاون رئیس‌جمهوری روز گذشته به منظور بازدید از چند طرح گردشگری از قبیل مجتمع تفریحی بامسان، دهکده طبیعت، عمارت کلاه‌فرنگی و بنای عالی‌قاپو به استان قزوین سفر کرد.

ملایر؛ شهر باغ‌های آلبالو

سالانه بیش از 1600 تن آلبالو از باغ‌های بخش زند ملایر برداشت می‌شود
زراعت
شهرستان ملایر به عنوان دومین شهرستان بزرگ استان همدان به دلیل داشتن توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل مختلف، امروز جایگاه ویژه‌ای را در استان به خود اختصاص داده است.
سهم ناچیز پسران  از آموزش‌های دوران بلوغ

سهم ناچیز پسران  از آموزش‌های دوران بلوغ

کارشناس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین: برنامه آموزشی بلوغ این مرکز که در سال‌های قبل برای دختران و پسران اجرا می‌شد  از سال تحصیلی گذشته فقط برای دختران برگزار می‌شود
یکی از حساس‌ترین دوره‌های زندگی دوره نوجوانی است که با بلوغ همراه است.

ضرورت تحقق مدیریت یکپارچه در شهرها

از منظر مدیریت شهری 2 رویکرد عمده در اداره شهرها وجود دارد؛ یک رویکرد براساس حکمرانی شهری و نگرش دیگر حکمروایی شهری است.

6  واحد صنعتی جدید در زنجان به بهره‌برداری می‌رسد

صنعتی
استاندار زنجان با اشاره به تلاش برای رونق تولید و حل مشکلات واحدهای صنعتی گفت: با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام‌شده، ۶ واحد صنعتی در سال جاری در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.
PDF سه‌شنبه 25 تیر 1398
کوتاه همدان، زنجان، قزوین
معاون امور عمرانی استاندار قزوین گفت: بنیاد مسکن استان قزوین متعهد شده است 1280 واحد مسکونی را تا ابتدای آذر سال جاری در شهرستان دلفان استان لرستان بسازد.
معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان قزوین گفت: با اختصاص ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال برای ۶۶۳ نفر در سال جاری شغل ایجاد می‌شود.
۴۰ واحد صنفی بدون مجوز در قزوین شناسایی و برای اتخاذ تصمیم مناسب به اتاق اصناف مرکز استان معرفی شد.