• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
سه شنبه 25 تیر 1398
کد مطلب : 66155
+
-

ساخت 15 مجتمع خدماتی رفاهی جدید

رفاهی
ساخت 15 مجتمع خدماتی رفاهی جدید

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان همدان از ساخت 15 باب مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در محورهای استان خبر داد.

 به گزارش فارس، مصطفی پناهنده با اشاره به ساخت 15 باب مجتمع خدماتی ـ رفاهی بین راهی در محورهای استان بیان کرد: 27 مجتمع نیز در مرحله استعلام است. وی ادامه داد: هم‌اکنون 30 مجتمع خدماتی رفاهی در استان در حال فعالیت است که با احداث مجتمع‌های جدید تعداد آنها به 72 مورد در استان می‌رسد. 

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان همدان یادآور شد: از این میزان 5 مجتمع در آزادراه‌ها، 35 مجتمع در بزرگراه‌ها و 32 مجتمع نیز در راه‌های اصلی و فرعی استان قرار دارد. 

پناهنده با اشاره به لزوم ساخت مجتمع‌های خدماتی ـ رفاهی در سطح محورهای مواصلاتی استان افزود: ضروری است رانندگان پس از 2 ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت کنند. به همین منظور برای فراهم کردن آسایش بیشتر رانندگان و مسافران، کاهش میزان تصادفات جاده‌ای و تأمین فضای مناسب برای اقامه نماز مجتمع‌های خدماتی ـ رفاهی در جاده‌ها ساخته می‌شود. 

وی به بستر مناسب احداث مجتمع‌های خدماتی ـ رفاهی برای اشتغال‌زایی و نیز ایجاد امنیت و آسایش در جاده‌ها اشاره کرد و گفت: در حال حاضر همه راه‌های اصلی استان دارای مجتمع خدماتی ـ رفاهی بین‌ راهی هستند و کمبودی در این زمینه وجود ندارد. این مسئول به اهمیت و ضرورت تجهیز این مجتمع‌ها اشاره کرد و توضیح داد: مجتمع‌‌های خدماتی ـ رفاهی جاده‌‌ای باید متناسب با نیاز و رعایت اصل رفاه حال مسافران ساخته شود. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید