• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
سه شنبه 25 تیر 1398
کد مطلب : 66160
+
-

تجهیز و تکمیل خانه‌های ورزش روستایی

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان بر لزوم توجه به رونق تولید در حوزه ورزش تأکید کرد. 

به گزارش روابط عمومی استانداری، مصطفی آزادبخت در آیین تجهیز و تکمیل خانه‌های ورزش روستایی همدان بیان کرد: توجه به رونق تولید در حوزه ورزش، خودکفایی و استفاده از منابع و ظرفیت‌های موجود در تأمین تجهیزات، تأسیسات، پوشاک با کیفیت ورزشی و ارتقای کمی و کیفی ورزش را به دنبال خواهد داشت. 

وی ادامه داد: امروز با تکیه بر رونق تولید شاهد هستیم که همه تجهیزات خریداری‌شده خانه‌های ورزش روستایی از داخل استان تهیه شده است. 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان با اشاره به این‌که تحقق سیاست‌های کلان اقتصادی در تمامی زمینه‌های جامعه مورد قبول است، افزود: هم‌اکنون اجرای این سیاست‌ها از جمله در حوزه ورزش ضروری است. 

آزادبخت با بیان این‌که ورزش می‌تواند یکی از مهم‌ترین پایگاه‌های توسعه اقتصادی و پیشرفت اجتماعی باشد، گفت: گسترش موفقیت‌های مقوله ورزش در بعد همگانی می‌تواند متضمن سلامتی جامعه شود و دستاوردهای ورزش در بعد قهرمانی، پویایی و عزت نفس ملی را افزایش می‌دهد. 

وی با تمجید از تجهیز خانه‌های روستایی در استان خاطرنشان کرد: امروزه توسعه ورزش در مناطق روستایی یک ضرورت به شمار می‌رود و تجهیز خانه‌های ورزش می‌تواند ما را در رسیدن به این مهم و نیز تشویق و ترغیب روستاییان به امر ورزش یاری دهد. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید