54
سه شنبه 25 تیر 1398
شماره 7711
آذربایجان‌غربی‌و‌شرقی، اردبیل
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

احیای چرم مغان، به زودی

تولید کیف‌و‌ کفش تنها هدفگذاری این‌کارخانه نخواهد‌ بود و راه‌اندازی صنایع‌بالادستی چرم موردنظر است
صنعت
کارخانه چرم مغان زمانی که افتتاح شد جزو نخستین واحدهای تولیدی استان اردبیل بود و صادرات آن بازارهای اروپایی را تسخیر کرد، اما اکنون این بنای بزرگ خرابه‌ای بیش نیست و بیش از 7 سال است که چرم مغان خوابیده است.
اخبار ویژه
کشت زعفران به عنوان محصولی کم‌آب‌بر برای تغییر الگوی کشت در استان آذربایجان غربی مطرح شده است اما مسئولان وزارت جهاد کشاورزی طی ابلاغیه‌ای، کشت گلخانه‌ای آن را با وجود توجیه علمی و اقتصادی تایید نکرده و ترویج آن را متوقف کردند.
استان اردبیل در زمینه اشتغال مشکلات زیادی دارد و افزایش نرخ بیکاری از 7/7 در بهار 97 به 1/9 در بهار 98 نشان از وجود موانع کسب و کار است.
استاندار اردبیل با تاکید برلزوم توسعه و ارتقا فرهنگ‌سازی در خصوص مصرف آب از هدررفت بیش از ۲۰ درصد آب شرب در استان خبر داد.
عملیات اجرایی پروژه گردشگری آلوارس شهرستان سرعین سرعت گرفته و راه روستایی مشرف به این منطقه در دامنه‌های سبلان تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
ورزشکاران ناشنوای آذربایجان غربی با وجود کسب مدال‌های ملی و بین‌المللی گمنام و ظرفیت‌های قهرمانی آنها مغفول مانده است.
بنگاه‌های دولتی و اصناف از ۲ مشوق دولتی طرح کارورزی دانش‌آموختگان دانشگاهی و مهارت‌آموزی در محیط واقعی کار برخوردار می‌شوند.
چهل‌ویکمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان و بزرگسالان تکواندوکار در گروه مردان و بیست‌و‌چهارمین دوره مسابقات قهرمانی تکواندو در گروه زنان، مرداد امسال در تبریز برگزار می‌شود.
کفش تبریز با تمام ناملایماتی که طی سال‌های اخیر تاکنون با آنها دست به گریبان بوده، توانسته است خود را به عنوان یکی از نمادهای اصلی صنعت و هنر این خطه حفظ کند. این کالا آنقدر جذاب و پرآوازه بوده که هر مهمان و گردشگری، اگر هم توان خرید این محصول گرانقیمت استان را نداشته باشد، گشت و گذار در بازار کفش را از دست نمی‌دهد.

پایان بلاتکلیفی ‌شهر پارس‌آباد پس از 8 ماه

با معرفی شهردار جدید آسفالت معابر، زیباسازی فضای‌ شهر نصب تندیس شهریار  و بازآفرینی  مسیر کمربندی دراولویت قرار گرفت
در شهر
شهرستان پارس‌آباد مغان به عنوان یکی از شهرهای پرجمعیت استان اردبیل در دهه‌های گذشته رشد شتابانی در بزرگ‌تر شدن مساحت داشته است اما این توسعه فیزیکی هماهنگ با توسعه امکانات شهری آن نبوده است.
وعده‌ای برای پایان حسرت شهربازی ارومیه

وعده‌ای برای پایان حسرت شهربازی ارومیه

شهربازی مدرن ارومیه قرار است پس از مدت‌ها، درهفته دولت امسال به بهره‌برداری برسد
چندی است که نام ارومیه به عنوان کلان‌شهر مطرح است و مسئولان این شهر سعی در تطبیق
تبریزی‌ها در پی جذب گردشگران خارجی

تبریزی‌ها در پی جذب گردشگران خارجی

مدیر کل دفتر آموزش سازمان میراث فرهنگی: بهتر است موسسات گردشگری تبریز در دوره‌های آموزش و میزبانی از چینی‌ها شرکت داشته باشند
مصوبه دولت که قرار است از امروز 25 تیر به اجرا گذاشته شود برای تبریزی‌ها که به عنوان یکی از اصلی‌ترین مقاصد گردشگری کشور مطرح هستند از اهمیت ویژه‌ای
پارک سلامت ارومیه با 20 میلیارد تومان ساخته می‌شود
معاون شهرسازی و معماری شهردار ارومیه از اجرای پروژه پارک سلامت در مرکز استان با اجرای سومین
۲ هزار انشعاب برق تولید ارز دیجیتال جمع‌آوری شد
۲ هزار انشعاب برق تولید ارز دیجیتال جمع‌آوری شد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شهرستان تبریز از جمع‌آوری 2 هزار انشعاب برق برای استفاده از ماینر تولیدکننده ارز دیجیتال از سوی این
PDF سه‌شنبه 25 تیر 1398
کوتاه آذربایجان‌غربی‌و‌شرقی، اردبیل
مدیر کل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی از تداوم مرمت و بازسازی مجموعه تاریخی «حسن پادشاه» با اعتباری بالغ بر ۷۴۷ میلیون تومان خبر داد.
شهردار منطقه ۵ تبریز از صدور مجوز ساخت بازارچه میوه و تره‌بار در شهرک رشدیه خبر داد.
شهردار تبریز از افتتاح فاز 2 خیابان شهید خلیلی واقع در محدوده منطقه ۴ تبریز در شهریور ماه سال جاری
شهردار اردبیل با اشاره به تغییرات مدیریتی در سازمان‌های این نهاد تاکید کرد: ارتقا و توسعه خدمات به شهروندان هدف شهرداری از تغییرات مدیریتی است.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی از کاهش 3/12 درصدی حوادث ناشی از کار در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ خبر داد.
شیخی مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی از اجرای عملیات گاز‌رسانی به 399 روستای استان در سال 98 با اختصاص بیش از 700 میلیارد تومان اعتبار خبر داد.
بر اساس اعلام معاون وزیر و رئیس سازمان فضایی ایران، این سازمان مقدمات همکاری با کشورهای