56
یکشنبه 16 تیر 1398
شماره 7703
همدان، زنجان، قزوین
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

انتقال ایستگاه راه آهن همدان به داخل شهر

حمل و نقل
استاندار همدان با بیان این‌که همدان کانون راه‌آهن غرب کشور شده است، گفت: ایستگاه راه‌آهن همدان با رعایت استانداردها به داخل شهر منتقل می‌شود.
اخبار ویژه
مدیر مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری استان قزوین گفت: با توجه به ابلاغیه سراسری و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، مدیران دستگاه‌های اجرایی استان تا پایان سال جاری در 10 عنوان دوره آموزشی ویژه مدیران حضور پیدا می‌کنند.
رئیس فدراسیون سوارکاری بیان کرد: این فدراسیون در نظر دارد با توجه به وجود چمن در سلطانیه، تجهیز امکانات و خدمات مورد نیاز باشگاه سوارکاری و با استفاده از ظرفیت‌های سرمایه‌گذار در این شهرستان پیست سوارکاری بسازد.
سعید مرادی، جودوکار استان قزوین، عنوان قهرمانی مسابقات کارگران جهان را در اسپانیا از آن خود کرد.
دبیر هیأت کشتی همدان گفت: به همت هیأت کشتی و اداره کل ورزش و جوانان ملایر، کشتی آلیش بانوان در این شهرستان راه‌اندازی شد.
قول‌نامه‌ای بودن زمین‌ها در برخی شهرهای استان زنجان موجب شده است صاحبان آنان نتوانند با وجود در محدوده بودن اراضی از شهرداری‌ها پروانه ساخت بگیرند‎‎‎؛ مشکلی که حل آن در دستور کار مسئولان قرار گرفته است.
نایب‌قهرمان سابق کشتی جهان گفت: تلاش و همدلی راهکار نجات کشتی استان همدان در وضعیت کنونی است.
آیین بزرگداشت زنده یاد حیدرعلی محمودی مشهور به عاشیق حیدر، پیشکسوت موسیقی مقامی استان، به همت انجمن موسیقی استان در مجتمع آوینی برگزار شد.

مستاجر هست؛ خانه اجاره‌ای نیست

گزارش ویژه همشهری درباره کاهش چشمگیر تعداد مسکن‌های اجاره‌ای و سرگردانی مستاجران در قزوین
مسکن
قیمت مسکن اصلی‌ترین شاخص برای تعیین اجاره‌بهای خانه است. با توجه به رکود بخش مسکن در ماه‌های اخیر و به تبع آن وابستگی اجاره‌بها به قیمت مسکن نباید شاهد افزایش قیمت اجاره خانه باشیم.
اجرای ۶ طرح کلان گردشگری

اجرای ۶ طرح کلان گردشگری

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استان قزوین از اجرای ۶ طرح کلان گردشگری در استان قزوین با هدف رونق تولید و اشتغال‌زایی خبر داد.
اجرای آیینی همدان در تهران

اجرای آیینی همدان در تهران

سرپرست گروه موسیقی سنتی «آیین» همدان از آخرین کنسرت‌ها و برنامه‌های این گروه می‌گوید
گروه موسیقی «آیین» در همدان که مجموعه‌ای از جوانان و هنرمندان خوش‌ذوق آن را تشکیل داده‌اند، دیگر یک گروه استانی و گمنام نیست.
آمار طلاق روی سراشیبی
آمار طلاق روی سراشیبی
20 هزار پرونده طلاق طی سال96 در زنجان تشکیل شد که این آمار در سال 97 به 16 هزار پرونده رسید
طلاق در سال‌های اخیر در کشور و در استان زنجان روند رو به رشدی داشته است. از سال گذشته با تشکیل بنیاد صیانت از خانواده و سامانه کاهش طلاق «تصمیم»، آمار طلاق در استان کاهش پیدا کرده است.

ضرورت ساماندهی دستفروشان در قزوین

شهری
عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: شهرداری باید لایحه‌ای به شورا ارائه دهد تا موضوع دستفروشی در شهر قزوین به صورت جدی ساماندهی شود.

اجرای طرح هادی در 130 روستا

خبر
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: طرح هادی در بیش از ۱۳۰ روستای استان در سال جاری اجرا می‌شود.
PDF یکشنبه 16 تیر 1398
کوتاه همدان، زنجان، قزوین
معاون امور عمرانی استاندار قزوین از مجموعه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها خواست با همکاری و تعامل بیشتر در مسیر نیل به اهداف متعالی استان یاریگر دولت باشند.
مدیر مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی قزوین گفت: این بیمارستان از متراکم‌ترین و قدیمی‌ترین مراکز استان است و به دلیل فرسودگی و مراجعه زیاد بیماران مشکلات فراوانی دارد که فقط با تکمیل ساختمان الحاقی می‌توان آنها را برطرف کرد.
فرمانده انتظامی ملایر گفت: فردی که اقدام به احتکار اقلام خوراکی در مغازه خود کرده بود شناسایی و دستگیر شد.
چهارمین جشنواره تئاتر و موسیقی کودکان موسوم به «ائل» با اجرای خیابانی نمایش «سیاه دودی» افتتاح شد.