• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
یکشنبه 16 تیر 1398
کد مطلب : 64021
+
-

برگزاری10 عنوان دوره آموزشی ویژه مدیران قزوین تا پایان امسال

مدیر مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری استان قزوین گفت: با توجه به ابلاغیه سراسری و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، مدیران دستگاه‌های اجرایی استان تا پایان سال جاری در 10 عنوان دوره آموزشی ویژه مدیران حضور پیدا می‌کنند. 

به گزارش فارس، هادی صادق دقیقی در دوره آموزشی آسیب‌شناسی اجتماعی و فرهنگی ویژه مدیران استان که در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: یکی از رویکردهای آموزشی ویژه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بحث آسیب‌شناسی اجتماعی و فرهنگی است. به منظور آشنایی بیشتر مدیران با این مباحث دوره‌های آموزشی با این عناوین برگزار شده است. 

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی با رویکرد آسیب‌شناسی اجتماعی و فرهنگی ویژه مدیران ارشد، میانی و پایه دستگاه‌های اجرایی استان افزود: این دوره‌های آموزشی شامل 10 عنوان مختلف است و در استان قزوین نیز مانند سایر استان‌های کشور با برنامه‌ریزی مشخص برگزار می‌شود. 

مدیر مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری استان قزوین ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، نخستین دوره آموزشی از مجموع این دوره‌ها با عنوان «آسیب‌شناسی اجتماعی و فرهنگی» امروز در استان برگزار می‌شود که نخستین دوره از دوره‌های تخصصی راهبردی و مساله‌محور به شمار می‌رود. 

دقیقی با بیان این‌که این دوره‌ها در زمینه‌های مختلف فرهنگی، مدیریت بحران، اقتصادی، اجتماعی و مسائل عمومی کشور است، گفت: سعی شده است در برگزاری این دوره‌ها همه مسائل مهم که برای مدیران دستگاه‌های اجرایی ضرورت دارد، گنجانده شود. 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع، حضور مدیران در دوره‌های تخصصی راهبردی و مساله‌محور ضرورت دارد بنابراین انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با توجه به این مهم برای شرکت در دوره‌های یادشده اهتمام لازم را داشته باشند. مدیر مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری استان قزوین یادآور شد: تا پایان سال 10 عنوان دوره آموزشی به مدت 40 ساعت برای مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار می‌شود. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید