• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
یکشنبه 16 تیر 1398
کد مطلب : 64040
+
-

جودوکار قزوینی قهرمان مسابقات کارگران جهان شد

سعید مرادی، جودوکار استان قزوین، عنوان قهرمانی مسابقات کارگران جهان را در اسپانیا از آن خود کرد. به گزارش ایرنا، این ورزشکار قزوینی که تیم جمهوری اسلامی را همراهی می‌کرد، در سومین روز از بازی‌های جهانی کارگری در تورتوسای اسپانیا، طلای وزن منهای ۹۰ کیلوگرم را به دست آورد و بر سکوی نخست ایستاد. 

نمایندگان جودو کارگری ایران در سومین روز بازی‌های جهانی در تورتوسای اسپانیا ۱۱ نشان رنگارنگ کسب کردند. تیم هفت‌نفره مردان ایران 5 مدال طلا و ۲ نقره به دست آوردند و تیم چهارنفره زنان هم صاحب یک طلا، یک نقره و ۲ برنز شدند. 

این مدال در اوزان مختلف کسب شد. در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم حمیدرضا پاپی مدال نقره، منهای ۶۶ کیلوگرم محمد عباس‌نژاد مدال طلا، منهای ۷۳ کیلوگرم حیدر زحمتکش مدال طلا، منهای ۸۰ کیلوگرم محمدرضا سعیدی‌ مدنی مدال طلا، منهای ۹۰ کیلوگرم سعید مرادی مدال طلا، منهای ۱۰۰ کیلوگرم حمیدرضا سجادی‌فر مدال نقره و به اضافه ۱۰۰ کیلوگرم محمد جمالی برای ایران مدال طلا گرفتند. 

تیم بانوان نیز در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم بانوان آزیتا شکاری مدال برنز، منهای ۶۳ کیلوگرم ساناز اروندی مدال برنز، منهای ۷۸ کیلوگرم مهشید شیخ‌آر پناهی مدال نقره و به اضافه ۷۸ کیلوگرم سحر چغلوند مدال طلا را به دست آوردند. ششمین دوره بازی‌های جهانی ورزش کارگری و آماتوری از ۱۱ تیرماه در شهر تورتوسای اسپانیا آغاز شد. در این دوره از بازی‌ها 3 هزار ورزشکار از ۴۲ کشور جهان به مدت ۶ روز با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. 

کاروان ورزشی ایران با ۱۴۰ ورزشکار در ۹ رشته و در قالب ۱۶ تیم در این بازی‌ها حضور دارند. در این کاروان ۱۱ تیم از مردان و 5 تیم از زنان حضور دارند و گفتنی است تیم جودو زنان و شنای مردان برای نخستین بار به این مسابقات اعزام شده‌اند. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید