55
شنبه 26 مرداد 1398
شماره 7737
فارس، بوشهر، کهکیلویه‌ و بویر‌ احمد
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

۶۰۰ کلاس درس تخریبی بوشهر نوسازی می‌شود

خبرخوان
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان این‌که ۹ درصد کلاس‌های درس این استان تخریبی است، گفت: اکنون ۶۰۰ کلاس درس تخریبی استان بوشهر نوسازی و برای سال تحصیلی پیش‌رو آماده می‌شود.
اخبار ویژه
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از جمله عوامل ایجاد طلاق عدم شناخت زوجین و خانواده‌ها از هم، شکل‌گیری ازدواج‌های خیابانی، تورم، سنگینی مخارج زندگی، بیکاری، افزایش سن ازدواج و شغل‌های ناپایدار است.
ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و هنری دهه امامت و ولایت در فارس تشریح شد.
سرپرست مخابرات منطقه بوشهر گفت: اجرای طرحی به نام سورینو مطرح‌ شده که مشترکان ثابت اینترنت مخابرات تبدیل به مشتری vdsl خواهند شد و سرعت اینترنت را تا چهار برابر افزایش می‌دهد.
معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: در استان بوشهر طی یک سال اخیر، یک تحول عظیم رخ داده که از آن جمله ۳۳۰ کیلومتر نوسازی شبکه آب در حوزه روستایی و بیش از ۶۰‌کیلومتر در حوزه شهری است.
«حسین کلانتری» استاندار کهگیلویه و بویراحمد، ۲۵ تیرماه امسال برای پیگیری و مطالبات مردم این استان در حوزه حمل‌ و ‌نقل جاده‌ای و ساماندهی وضعیت ناایمن راه‌های استان

حمایت وزیر از طرح های کشاورزی فارس

وزیر کشاورزی: طرح کشت شیرین‌بیان که با همکاری مسئولان و مردم عشایر منطقه به سرانجام رسیده از نظر نوع کاشت، در سطح کشور بی‌نظیر است
خبرخوان
وزیر جهاد کشاورزی در سفری به فارس از واحدهای صنعتی تولید دام و طیور، گلخانه و مزارع کشاورزی در شهرستان‌های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد بازدید و در آیین کلنگ‌زنی مجتمع گلخانه‌سازان نگین صادرات ایساتیس در بوانات نیز شرکت کرد.
پایان رکود در «منطقه ویژه» بوشهر

پایان رکود در «منطقه ویژه» بوشهر

بازگشت رونق تولید و فعالیت به منطقه ویژه اقتصادی، اشتغال در این منطقه را از ۸۵۷ نفر به 1062 نفر رسانده است
منطقه ویژه اقتصادی بوشهر بعد از سه سال و اندی رکود کامل، با چراغ سبزی که گمرک در زمینه معافیت ۲۰ درصدی سود بازرگانی نشان داد رونقی دوباره یافت.
ساخت 25هزار خانه جدید در صدرا

ساخت 25هزار خانه جدید در صدرا

عملیات اجرایی ساخت 1500 واحد از این تعداد، تا پایان مرداد آغاز می‌شود
وزارت مسکن برنامه‌ای را اواخر سال گذشته تحت عنوان اقدام ملی تولید و عرضه مسکن ابلاغ کرده است که حدود ۴۰۰ هزار واحد مسکونی را شامل می‌شود که ۲۰۰ هزار واحد سهم شهرهای جدید است.
وجود 175«سمن» فعال در استان
وجود 175«سمن» فعال در استان
مدیر کل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۷۵ سازمان مردم نهاد در این استان وجود دارند
روند مطلوب اجرای پروژه‌های عمرانی بوشهر
روند مطلوب اجرای پروژه‌های عمرانی بوشهر
استاندار بوشهر با بیان این‌که روند پروژه‌های عمرانی استان بوشهر مطلوب است گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته مشکلات آب استان بوشهر کاهش پیدا کرده است.
PDF شنبه 26 مرداد 1398
کوتاه فارس، بوشهر، کهکیلویه‌ و بویر‌ احمد
معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی پنج‌شنبه‌بازار صنایع دستی در مرکز استان خبر داد.
عضو شورای شهر شیراز گفت: تمامی دستگاه‌ها باید در خصوص ساماندهی حریم شهر شیراز همکاری کنند، زیرا شهرداری تنها متولی حریم شهر نیست.
رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر شیراز خواستار توجه ویژه به نرخ‌های سرویس مدارس و ارائه قیمت‌های عادلانه به دانش‌آموزان شد.
فرماندار کنگان گفت: کافه کتاب در پارک‌ها توسط شهرداری‌های شهرهای سه‌گانه شهرستان برنامه‌‌ریزی و ایجاد شود.