6
شنبه 26 مرداد 1398
شماره 7737
بازار
23023622
456
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کاهش قیمت‌ پوشاک در راه است

چندوچون
تثبیت و کاهش نسبی نرخ ارز در حالی موجب کاهش هزینه تمام‌شده تولید انواع پوشاک شده که عرضه‌کنندگان در مقابل کاهش قیمت فروش این اقلام مقاومت می‌کنند. با حسین آقاکوچکی، رئیس اتحادیه پیراهن‌دوزان و پیراهن‌فروشان گفت‌وگو کرده‌ایم.
ویژه
اگرچه فروش قاشق و چنگال طلا به مشتریان خاص در بازار مرسوم است اما امکان تشخیص طلا یا فلزبودن این اقلام فقط در آزمایشگاه وجود دارد و بدون آزمایش نمی‌توان گفت که این اجناس چه میزان طلا دارد.
بررسی قیمت کالاهای ایرانی در بازار لوازم‌خانگی نشان می‌دهد تهیه یک جهیزیه ساده متشکل از چند قلم کالای بااهمیت تولید داخل و چند قلم کالای ضروری برای آغاز زندگی مشترک حداقل 50میلیون تومان هزینه در بر دارد.
باوجود همه اتفاقاتی که در حوزه نرخ ارز، واردات گوشت و دام سبک و عرضه مواد پروتئینی با نرخ دولتی رخ داده است
مقایسه قیمت کف بازار با قیمت اعلام‌شده در سامانه‌ اعلام قیمت مصوب نشان می‌دهد قیمت‌های تنظیم بازاری همچنان در حاشیه هستند و بخش زیادی از کالاها با نرخ‌های بالاتر به فروش می‌رسند.

کم‌فروشی خودروسازان وطنی

حذف آپشن‌های معمول برخی خودروهای داخلی، به بهانه تغییر کلاس بازار خودرو را با چالش تعیین قیمت فول یا ساده مواجه کرده است
خودرو این روزها گرچه بازار خودرو کساد شده و نوسان قیمت‌ها محدودتر است اما ابتکار خودروسازان وطنی در حذف برخی امکانات خودرو برای به‌صرفه‌تر کردن قیمت فروش، خریداران مصرفی را با سؤال تازه‌ای مواجه کرده است.
PDF بازار
کوتاه بازار
سال‌هاست که بازار شوش تهران به بورس چینی، کریستال، بلور و لوازم برقی آشپزخانه تبدیل شده و همین اتفاق دامنه انتخاب گسترده و قیمت مناسب را نیز به همراه داشته است.