• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
شنبه 26 مرداد 1398
کد مطلب : 72730
+
-

سرعت اینترنت مشترکان بوشهری چهار برابر می‌شود

فناوری
سرعت اینترنت مشترکان بوشهری چهار برابر می‌شود

سرپرست مخابرات منطقه بوشهر گفت: اجرای طرحی به نام سورینو مطرح‌ شده که مشترکان ثابت اینترنت مخابرات تبدیل به مشتری vdsl خواهند شد و سرعت اینترنت را تا چهار برابر افزایش می‌دهد.

 به گزارش فارس، «علی مهرپویا» افزود: مطبوعات و رسانه‌ها چشم ‌و چراغ هر جامعه‌‌ معاصرند و بدون تردید می‌توان در آیینه‌شان مردمان و بزرگان زمانه را بازشناخت.

وی با اشاره به مهم‌ترین مشکلات این شرکت ابراز کرد: سرقت سیم و کابل در شبکه‌های مخابراتی، خسارت‌های دستگاه‌های اجرایی به تجهیزات مخابرات، و عدم استفاده از خدمات ارزان مهم‌ترین مشکلاتی است که شرکت مخابرات منطقه بوشهر با آن روبه‌رو است. سرپرست مخابرات منطقه بوشهر تصریح کرد: روزانه یک یا دو مورد سرقت سیم و کابل شبکه‌های ارتباطی در استان بوشهر گزارش می‌شود که خسارات جبران‌ناپذیری به مخابرات وارد می‌کند.

این مسئول در خصوص قبوض مشترکین مخابرات بیان کرد: از اول مهرماه هیچ گونه قبض تلفن برای مشترکین مخابرات چاپ نخواهد شد و مشترکین از طریق سایت مخابرات ایران، شماره تماس 2000 و کد دستوری #2020* می‌توانند قبوض تلفن خود را پرداخت کنند. وی تصریح کرد: از سال گذشته اینترنت در بستر فیبر نوری در بوشهر شروع‌ شده است. 

مهرپویا با بیان این‌که در تمام نقاط استان پوشش تلفن همراه وجود دارد تصریح کرد: در 80 درصد از مناطقی که تلفن همراه آنتن دارد پوشش اینترنت وجود دارد که در 171 منطقه استان پوشش 3g و در 100 نقطه پوشش 4g است. سرپرست مخابرات منطقه بوشهر در خصوص فیلترینگ گفت: موضوع فیلترینگ هیچ ارتباطی با وزارت فناوری اطلاعات و شرکت مخابرات ندارد.

وی با اعلام آمادگی برای تبدیل تلفن‌های ثابت خانگی در بستر فیبر نوری اظهار داشت: در شهرهای بوشهر، کنگان، جم، دیلم و گناوه این آمادگی وجود دارد که سرعت اینترنت تا 50 مگابایت برای مشترکان خانگی و تجاری افزایش پیدا کند. مهرپویا با اشاره به مزاحمت پیامک‌های تبلیغاتی گفت: تماس با 9990، کد دستوری #800* و مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی از راه‌هایی است که می‌توان این پیامک‌های تبلیغاتی را غیرفعال کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید